Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 15948ARCHIWALNE z dnia 28.09.2017 r.

  • Oferty do
    9

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: BHP

Zespół ds. Finansów i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

Nie występują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy. W budynku brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, przesłuchań świadków, poszkodowanych, ustalanie okoliczności, przyczyn, sporządzanie stosownej dokumentacji,
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp i ppoż. w celu zapoznawania pracowników z ogólnymi przepisami obowiązującymi w zakładzie pracy,
  • Nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym, terminowością przeglądów gaśnic oraz hydrantów, opracowywanie i aktualizacja instrukcji ppoż. dotyczących zabezpieczenia obiektów oraz sposobu postępowania pracowników w przypadku zagrożenia,
  • Ocena ryzyka zawodowego, aktualizacja dokumentacji w tym zakresie, informowanie pracowników o poziomie ryzyka, inicjowanie działań w celu utrzymania ryzyka na poziomie dopuszczalnym,
  • Prowadzenie korespondencji z jednostkami kontrolującymi, Wydziałem Kontroli KWP, Państwową Inspekcją Sanitarną MSWiA, opracowanie analiz, nadzór nad realizacją zadań pokontrolnych w celu poprawy warunków sanitarnych i bhp,
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu wyposażenia przeciwpożarowego będącego na stanie KMP Opole i jednostek podległych,
  • Terminowe wprowadzanie danych z analiz i sprawozdań dotyczących BHP i P.Poż. do systemu SESPOL,
  • Czynny udział w pracach komisji do przeprowadzania oceny i kwalifikacji stanowisk służby i pracy na których występują warunki uciążliwe i szkodliwe dla zdrowia oraz przydzielania policjantom i pracownikom dodatkowych uprawnień.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie zawód technik bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata Bezpieczeństwo i higiena pracy
  • minimum 3 rok pracy na podobnym stanowisku,
  • szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość przepisów prawa, planowanie i organizowanie pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo pracy
  • zaświadczenie o odbyciu szkolenia dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3497 kwoty bazowej wynosi 2529,12 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.



Liczba odwiedzin: 2874

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Olga Stefaniak

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 28.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×