Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 25881ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.

  • Oferty do
    30

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: planowania i analiz wydatków budżetowych

w Zespole Wspomagającym Wydziału Finansów KWP w Opolu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole

WARUNKI PRACY

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - stres związany z pracą pod presją czasu, - praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja zadań związanych z procesem planowania budżetu garnizonu opolskiego oraz sporządzanie wniosków do dysponenta nadrzędnego o dokonanie zmian w planie finansowym garnizonu opolskiego w układzie paragrafowym, jak również sporządzanie dla dysponenta wyższego stopnia zestawień zmian w planie wydatków budżetowych w układzie funkcji, zadań, podzadań i działań,
  • sporządzanie ocen i informacji związanych z realizacją planu finansowego,
  • agregowanie danych dotyczących etatów i mierników realizacji celów oraz tworzenie algorytmu do podziału planu finansowego i realizowanych wydatków w układzie zadaniowym budżetu,
  • sprawowanie okresowej kontroli nad stopniem realizacji wydatków budżetowych,
  • obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Wydziału Finansów,
  • administracja systemu Ochrony Dokumentów Niejawnych – ODN w Wydziale Finansów,
  • archiwizacja dokumentacji z zakresu pracy na stanowisku.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata praca w obszarze finansów jednostki budżetowej
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustaw o finansach publicznych, o Policji, rachunkowości i przepisów resortowych,
  • umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność podejmowania decyzji i pracy w zespole,
  • zdolność samodzielnego, analitycznego myślenia,
  • asertywność i umiejętność przekonywania,
  • umiejętności redakcyjne, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programu służącego do planowania budżetu oraz bieżącej analizy wydatków, umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie planowania środków finansowych na realizację zadań oraz w zakresie sporządzania analiz finansowych
  • przeszkolenie z zakresu TREZOR,
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole
    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie brutto w wys. ok.2840 zł.

Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-24-12. Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 2951

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Opolu

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Udostępnił: Anna Gręndziak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×