Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 14716ARCHIWALNE z dnia 31.08.2017 r.
-
Oferty do
11
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjno-technicznych
w Wydziale Administracyjno – Technicznym, Organizacji, Kadr i Szkolenia oraz Zamówień Publicznych
Opole
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu
ul. Nysy Łużyckiej 42
45-035 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania w celu nadzoru nad gospodarowaniem składnikami majątkowymi Inspektoratu.
- Prowadzenie całości spraw związanych z zamawianiem i rozliczaniem mandatów karnych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego oraz wnioskowanie o wydawanie upoważnień do ich nakładania w celu dokumentowania i ewidencjonowania mandatów karnych.
- Prowadzenie spraw dot. stanu technicznego budynku, w tym książki obiektu budowlanego, dokumentacji technicznej budynku oraz wnioskowanie o przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z ustawą Prawo budowlane w celu wypełnienia obowiązków nałożonych na zarządcę.
- Prowadzenie spraw związanych z najmem pomieszczeń dla Inspektoratu i użyczaniem gruntów pod manualne i automatyczne stacje pomiarowe, przygotowywanie umów najmu i użyczenia oraz dokonywanie rozliczeń na podstawie zawartych umów w celu realizacji zadań statutowych nałożonych na Inspektorat.
- Prowadzenie kontroli kompletności, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie projektów centralnych oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykorzystania sprzętu zakupionego w ramach projektów w celu realizacji zobowiązań wynikających z procedur projektowych.
- Przygotowywanie zbiorczych, rocznych i kwartalnych planów pracy Inspektoratu oraz sprawozdań z ich realizacji w celu monitorowania realizacji zadań.
- Prowadzenie spraw dot. administrowania mieniem Inspektoratu, w tym w zakresie opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, podatków oraz innych opłat eksploatacyjnych w celu właściwego gospodarowania majątkiem.
- Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań, zestawień i rejestrów w zakresie administracyjnym w tym nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej w celu analizy i przekazywania danych właściwym organom.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie - kierunek : administracja
- staż pracy: 6 miesięcy w administracji publicznej
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- wiedza specjalistyczna z zakresu przepisów dot. środków trwałych w jednostkach budżetowych
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia w zakresie postępowania mandatowego
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe – kierunek : administracja
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B2
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zapis w życiorysie lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B2
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu
ul. Nysy Łużyckiej 42
45-035 Opole
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Wymagane dokumenty należy składać/przesyłać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem : "Nabór – Referent ds. administracyjno-technicznych".
• Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska w Opolu, z siedzibą w Opolu, ul. Nysy Łużyckiej 42. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne.
• Osoby spełniające wymagania zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszone na postępowanie rekrutacyjne drogą elektroniczną lub telefoniczną. Prosimy o podanie swoich adresów
e-mailowych – preferujemy elektroniczną formę kontaktów z kandydatkami/kandydatami do pracy.
• Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2100,00 zł
• Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
• Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. WIOŚ w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie, oprócz https://nabory.kprm.gov.pl i https://bipwios.e-wojewoda.pl
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WIOŚ (https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/procedura-naboru.html)
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 77 402-11-51 lub 77 453-99-06, 77 453-00-69