Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 15305ARCHIWALNE z dnia 13.09.2017 r.

  • Oferty do
    23

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    7/8
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

radca prawny

Wydział Prawny i Nadzoru



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

45-082 Opole
ul. Piastowska 14

WARUNKI PRACY

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Krajowe wyjazdy służbowe. Praca w siedzibie i poza nią. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety, podnośnik dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opiniowanie pod względem formalnoprawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych wydawanych przez Wojewodę Opolskiego oraz Dyrektora Generalnego OUW oraz umów i porozumień zawieranych przez ww. podmioty,
  • Reprezentowanie Skarbu Państwa – Wojewodę Opolskiego i Opolskiego Urządu Wojewódzkiego w Opolu przez sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz urzędami,
  • Wydawanie opinii i interpretacji prawnch na potrzeby Wojewody Opolskiego, Dyrektora Generalnego i Wydziałów OUW
  • Wskazywanie sposobów załatwienia sprawy poprzez udzielanie na bieżąco konsultacji, wyjaśnień, porad prawnych pracownikom wydziałów OUW, a także biorąc udział w negocjacjach,
  • Wydawanie opinii w sprawach sporów kompetencyjnych,
  • Współpracowanie z Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa,
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych wydawanych przez naczelne i centralne organy administracji rządowej,
  • Podejmowanie działań w celu samodzielnego podnoszenia kwalifikacji poprzez monitoring orzecznictwa sądowego i nowelizacji przepisów prawa, literatury fachowej oraz poprzez udział w szkoleniach specjalistycznych .

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, uprawnienia radcy prawnego
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok wykonywania zawodu radcy prawnego
  • Biegła znajomość prawa materialnego i procesowego,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność argumentowania i negocjacji,
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok wykonywania zawodu radcy prawnego w obszarze obsługi prawnej podmiotów administracji publicznej.
  • Przeszkolenie z LEX;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego uprawnienia radcy prawnego .
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.

Dodatkowe informacje: (77) 4 524 -432



Liczba odwiedzin: 3023

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Małgorzata Koziarska

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 13.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×