Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 24467ARCHIWALNE z dnia 23.03.2018 r.
-
Oferty do
6
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
W Zespole do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Opole
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzorowanie obiegu dokumentów niejawnych;
- Kontrolowanie prawidłowości postępowania z dokumentami niejawnymi w Wydziałach OUW;
- Szkolenie pracowników w zakresie prowadzenia ewidencji dokumentacji niejawnej, prawidłowego jej oznaczania, rejestrowania, przechowywania i wysyłania;
- Prowadzenie ewidencji i teczek Kancelarii Tajnej;
- Prowadzenie ewidencji dotyczącej gospodarowania składnikami majątkowymi, będącymi na stanie Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
- Załatwianie spraw organizacyjnych Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 4 lata pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 lata pracy związanej z ochroną informacji niejawnych
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- Przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Posiadanie poświadczania bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych do klauzuli ,,ŚCIŚLE TAJNE”, ,,TAJNE”, ,,POUFNE” I ,,ZASTRZEŻONE”
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku kierownika kancelarii tajnej.
- Znajomość archiwizacji dokumentów jawnych i niejawnych;
- Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ;
- Wstrzemięźliwość w rozmawianiu o sprawach związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi – (dyskrecja);
- Doświadczenie w realizowaniu procedur kancelaryjnych;
- Poczucie odpowiedzialności i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia zaświadczenia potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- Kopia zaświadczenia potwierdzającego przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Kopia poświadczania bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych do klauzuli ,,ŚCIŚLE TAJNE”, ,,TAJNE”, ,,POUFNE” I ,,ZASTRZEŻONE”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego
pok. 251
Piastowska 14 45-082 Opole
z dopiskiem "oferta pracy ogłoszenie nr ......."
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro). Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr i Płac Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Dodatkowe informacje pod nr 77 45-24- 285.