Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 22553ARCHIWALNE z dnia 17.02.2018 r.

  • Oferty do
    28

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

Zespół Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Informacji



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

nie występują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy, w budynku brak windy,

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii tajnej oraz organizuje, koordynuje i planuje zadania;
  • Nadzoruje prawidłowość oznaczania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych i prowadzenia urządzeń ewidencyjnych;
  • Prowadzi okresowe kontrole, odpowiada i rozlicza pracowników z realizacji powierzonych im zadań;
  • Udziela instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom z zakresu sposobu przetwarzania i ochrony informacji niejawnych;
  • Nadzoruje przebieg inwentaryzacji materiałów niejawnych w komórkach/jednostkach podległych KMP w Opolu;
  • Ocenia i opisuje protokoły brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC oraz koordynuje zadania związane z archiwizowaniem dokumentów niejawnych;
  • Analizuje i ocenia oraz sporządza dokumenty na podstawie przepisów prawa z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • Prowadzi gospodarkę niejawnymi resortowymi aktami prawnymi i aktami kierowania oraz opracowuje niejawne akty prawne;
  • Nadzoruje prace komisji zdawczo – odbiorczych materiałów niejawnych powołanych w przypadku zmian na stanowiskach kierowników komórek/jednostek organizacyjnych podległych KMP w Opolu oraz rozlicza z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska;
  • Dokonuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych i na dokumentach będących na stanie kancelarii tajnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w administracji publicznej w pracy związanej z zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko kierownika kancelarii tajnej”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3178 kwoty bazowej wynosi 2469,35 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert.
Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.



Liczba odwiedzin: 3071

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Olga Stefaniak

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 17.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×