Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 13115ARCHIWALNE z dnia 19.07.2017 r.
-
Oferty do
31
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych
w Zespole Obsługi Informacyjnej Wydziału Wywiadu Kryminalnego
Opole
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Weryfikacja informacji wprowadzonych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji dot. przestępstw, przestępców, osób podejrzanych i poszukiwanych oraz utraconych rzeczy, pojazdów i dokumentów,
- wykonywanie typowań i analiz w oparciu o dane zawarte w bazie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
- przygotowywanie Wojewódzkiego Biuletynu Informacyjnego o przestępczości,
- nadzorowanie prawidłowej realizacji procedury rejestracyjnej w ramach prowadzonych postępowań przygotowawczych w jednostkach podległych KWP w Opolu,
- opracowywanie danych statystycznych,
- wprowadzanie notowań kryminalnych, rejestracji procesowych, przestępstw, postępowań,
- prowadzenie szkoleń dla funkcjonariuszy Policji i pracowników cywilnych z jednostek i komórek organizacyjnych Policji garnizonu opolskiego z zakresu obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych celem poszerzenia ich wiedzy,
- weryfikowanie danych dotyczących osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PDOZ).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office,
- znajomość ustawy o Policji oraz przepisów i procedur dot. funkcjonowania policyjnych i pozapolicyjnych baz danych,
- umiejętność analityczna, pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność i kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: Doświadczenie w pracy z zakresu obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych
- Znajomość Kodeksu Karnego, Postępowania Karnego,
- Ogólna znajomość przepisów dot. poszukiwań osób, prowadzenia postępowań przygotowawczych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 22 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 2500 zł.
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-38-02. Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.