Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Ogłoszenie o naborze nr 25034ARCHIWALNE z dnia 06.04.2018 r.

  • Oferty do
    20

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    0.5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: Dział Finansowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim ul. Stanisława Spychalskiego 13 45-716 Opole



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim
ul. Stanisława Spychalskiego 13
45-716 Opole

WARUNKI PRACY

Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych. Współpraca z klientem zewnętrznym, Stres. Zagrożenie korupcją. Praca na wysokości do 3 metrów. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Dysponowanie środkami pieniężnymi
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • Nadzorowanie sporządzania projektu budżetu oraz układu wykonawczego budżetu
  • Realizowanie wydatków i dochodów budżetowych
  • Sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem
  • Opracowywanie procedur dotyczących, min.: rachunkowości, kontroli finansowej, procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, zwrotu środków publicznych, gospodarki materiałowej i mienia
  • Prowadzenie kont syntetycznych i analitycznych do dochodów oraz wydatków i kosztów budżetowych.
  • Sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych i opiekuńczych
  • Naliczanie podatku od wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji w celu rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek na ubezpieczenia społeczne i sporządzanie deklaracji i raportów w celu rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
  • Prowadzenie kasy zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu prawidłowego obrotu gotówkowego.
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych.
  • Dekretowanie dokumentów księgowych.
  • Sporządzenie przelewów w celu realizacji płatności.
  • Przygotowywanie cząstkowych sprawozdań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w tym doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy w administracji publicznej. Znajomość obsługi komputera i programów z zakresu księgowości, płac i gospodarki materiałowej.
  • samodzielność
  • rzetelność
  • terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.04.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim
    ul. Stanisława Spychalskiego 13
    45-716 Opole

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefoniczne lub w e-mailem.
Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 3 ustawy dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), każdy z kandydatów/kandydatek ma prawo dostępu
do swoich danych oraz ich poprawiania i uzupełniania. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim, ul. Stanisława Spychalskiego 13, 45-716 Opole.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty osób odrzuconych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty objęcia stanowiska przez wybranego kandydata/kandydatkę. W terminie 14 dni od zakończenia naboru, na pisemny wniosek kandydata, dokumenty mogą zostać zwrócone za osobistym pokwitowaniem odbioru.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 21 maja 2018 r.



Liczba odwiedzin: 2677

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Udostępnił: Katarzyna Urbańska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Nadzoru

Wprowadzono: 06.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×