Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie

Ogłoszenie o naborze nr 52432ARCHIWALNE z dnia 12.08.2019 r.

  • Oferty do
    22

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: finansów

Sekcja finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Namysłów

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa PSP w Namysłowie
Pl. Powstańców Śl. 3
46-100 Namysłów

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentami Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu. Na stanowisku pracy może występować stres związany z obsługą pracowników i emerytów KP PSP w Namysłowie podczas realizacji wszelkich świadczeń. Wyjazdy służbowe do instytucji samorządowych oraz banku w celu przekazania niezbędnej dokumentacji oraz podjęcia bądź odprowadzenia gotówki. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy. Siedziba Komendy znajduje się w Namysłowie, przy ul. Pl. Powstańców Śl. 3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Praca wykonywana jest głównie w pokoju biurowym znajdującym się na I piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind)

ZAKRES ZADAŃ

  • Ewidencjonowanie na bieżąco dowodów księgowych oraz dokonywanie bieżącej analizy i uzgodnień zapisów na kontach księgowych.
  • Pobieranie z banku środków pieniężnych do kasy Komendy, wypłacanie należnych pracownikom świadczeń na podstawie zatwierdzonych dowodów do wypłaty.
  • Dokonywanie bieżącej analizy kont rozrachunkowych
  • Ustalanie prawidłowości salda kasowego z raportem kasowym.
  • Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych strażaków i pracowników cywilnych.
  • Odprowadzanie podatków oraz sporządzanie rozliczeń rocznych z dochodów pracowników.
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów Komendy.
  • Uczestniczenie w inwentaryzacji kasy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnych lub co najmniej roczne doświadczenie w obszarze finansowo – księgowym.
  • Znajomość przepisów dot.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym, ustawy o ZUS
  • Prawo jazdy kat. „B”
  • Umiejętność komunikowania się, współpracy i samodzielnej organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość programów księgowych
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Systematyczność i sumienność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawo jazdy kat. „B”
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Namysłowie
    Pl. Powstańców Śl. 3
    46-100 Namysłów
    Dokumenty można składać osobiście – w sekretariacie Komendanta Powiatowego PSP w Namysłowie, Pl. Powstańców Śl. 3 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
    Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie (decyduje data wpływu do KP PSP w Namysłowie) nie będą rozpatrywane.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9/46/WE (RODO) informuję, że:

1.      Administratorem przetwarzającym Pana(i) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie, Pl. Powstańców Śl. 3, 46-100 Namysłów.

2.      Inspektorem Ochrony Danych jest p. Krzysztof Musialski, e-mail: iod@psp.opole.pl

3.      Pana(i) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.(Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.)

4.      Odbiorcą Pana(i) danych osobowych są komórki realizujące proces rekrutacji w Komendzie Powiatowej PSP w Namysłowie.

5.      Pana(i) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6.      Pana(i) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Namysłowie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w  sekretariacie Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w  Namysłowie do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nie odebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

7.      Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.      Posiada Pan(i)prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9.      Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem/warunkiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pan(i) zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

10.  Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w  art. 22 ust.1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszelkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3166

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie

Udostępnił: Agnieszka Szewczyk

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 12.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×