Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Powiecie Krapkowickim
Ogłoszenie o naborze nr 26949ARCHIWALNE z dnia 11.05.2018 r.
-
Oferty do
22
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: kancelaryjnych i archiwum
PINB w powiecie krapkowickim
Krapkowice
47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • Prowadzenie kancelarii ogólnej inspektoratu, w tym: przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Inspektoratu oraz udzielanie informacji i wyjaśnień klientom (także telefonicznie) i łączenie rozmów z odpowiednimi pracownikami merytorycznymi
- • Przyjmowanie i weryfikowanie pod względem formalnym zawiadomień o rozpoczęciu robót budowlanych, zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie
- • Przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczeń oraz przygotowywanie projektów zaświadczeń z zakresu działania Inspektoratu
- • Przesyłaniem organowi administracji architektoniczno-budowlanej i innym organom kopii decyzji i postanowień wydanych przez Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego na podstawie przepisów Prawa budowlanego
- • Prowadzenie archiwum zakładowego Inspektoratu,
- • Przekazywanie pism niewłaściwie wniesionych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, w celu ich załatwienia przez właściwe organy,
- • Uczestniczenie w sprawach związanych z udostępnianiem informacji publicznej, w zakresie spraw należących do zadań Inspektoratu,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- - umiejętność obsługi komputera, w tym programów tj. MS Word, MS Excel, programów kancelaryjnych do obsługi sekretariatu; - umiejętność redagowania pism; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów. - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego, ustawy o udostępnieniu informacji publicznej oraz związanych z nimi przepisów wykonawczych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- - komunikatywność; systematyczność; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie krapkowickim,
ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice lub osobiście – sekretariat PINB, pok. nr 215
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: Referent ds. kancelaryjnych i archiwum” . Wszystkie kopie wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinny być opatrzone klauzulą: „za zgodność z oryginałem” oraz muszą zawierać datę i własnoręczny, czytelny podpis kandydata. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne nie będą miały możliwości zakwalifikowania się do II etapu konkursu. Kandydaci, którzy przejdą I etap konkursu pod względem formalnym zostaną poinformowani telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy. Proszę o nie składanie oryginałów dokumentów poza CV i listem motywacyjnym. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77/4 661 470.
Proponowane wynagrodzenie: 2100 zł brutto miesięcznie.