Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Ogłoszenie o naborze nr 48030ARCHIWALNE z dnia 23.05.2019 r.
-
Oferty do
5
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych
Sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Brzeg
Komenda Powiatowa PSP w Brzegu
49-300 Brzeg
ul. Saperska 16
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem w gotowości operacyjno-technicznej pojazdów, sprzętu pływającego i sprzętu silnikowego PSP
- organizowanie , wykonywanie i dokumentowanie wymaganych prac konserwacyjnych, badań technicznych pojazdu i sprzętu będącego na stanie KP PSP Brzeg
- rozliczenie zużycia paliwa przez pojazdy, sprzęt pływający i sprzęt silnikowy
- realizacja zadań w zakresie dodatkowych ubezpieczeń taboru samochodowego
- planowanie i realizacja zakupów w zakresie sprzętu, paliw, części i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjionowania komendy
- realizacja zadań w zakresie wydawania upowarznień do prowadzenia pojazdów słuzbowych
- prowadzenie ewidencji pojazdów i sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ewidencji nieodpłatnego uzyczenia pojazdów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne lub ogólne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi kompuera program MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wysoka kultura osobista
- dokładność, skrupulatność, rzetelność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Swiadectwa szkolne
- świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o odbytym stażu
- referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Brzegu
ul. Saperska 16 (pokój 203) godz. 7:30 - 15:00
49-300 Brzeg
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składało z następujących etapów:
I etap weryfikacja dokumentów
II etap rozmowa kwalifikacyjna
LIsta kandydatów spełniających wymagania formalne (I etap weryfikacja dokumentów) oraz informacja na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej komendy oraz na stronie internetowej BIP Komendy Powiatowej PSP w Brzegu do dwóch tygodni od terminu składania ofert.
Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata/kandydatki jeśli żaden nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu.
Oferty nadana po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 1 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 1 miesiąca od zakońcenia naboru.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
w miesiącach poprzedzających datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 1.500,00 zł. brutto
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 77 424 05 74