Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu

Ogłoszenie o naborze nr 15113ARCHIWALNE z dnia 08.09.2017 r.

  • Oferty do
    14

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawno-administracyjny

Komenda



Miejsce wykonywania pracy:

Brzeg

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Chrobrego 21, 49-300 Brzeg

WARUNKI PRACY

- reprezentacja urzędu we współpracy z interesantami; - wyjazdy służbowe; - praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; - brak wind i podjazdów oraz drzwi odpowiedniej szerokości, stanowisko pracy na piętrze; - brak odpowiednio dostosowanych toalet.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji wojskowej żołnierzy zawodowych, m.in. realizacja przedsięwzięć kadrowych dotyczących rozmieszczenia, szkolenia, mianowania, odznaczania, opiniowania, zwalniania oraz przeprowadzania ocen sytuacji kadrowej
  • prowadzenie teczek akt osobowych pracowników korpusu służby cywilnej
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników, m.in. ewidencji czasu pracy, dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, spraw urlopowych
  • realizacja zadań dotyczących problematyki organizacyjno - etatowej i kompetencyjnej
  • wykonywanie i przekazywanie dokumentacji do oddziału gospodarczego niezbędnej do naliczania oraz wypłaty wynagrodzenia, uposażeń i innych należności pieniężnych
  • udzielanie pomocy prawnej przełożonemu i pracownikom, prowadzenie bazy aktualnych aktów prawnych niezbędnych do funkcjonowania instytucji
  • udzielanie pomocy w rozstrzyganiu zagadnień prawnych przy rozpatrywaniu odwołań, skarg i wniosków
  • współuczestniczenie i nadzorowanie opracowywania projektów decyzji administracyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok administracja publiczna
  • znajomość przepisów z zakresu powszechnego obowiązku obrony RP, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy
  • znajomość przepisów ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość systemu operacyjnego MS Windows i programów MS Word, Excel, Power Point
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia spraw kadrowych lub postępowań administracyjnych
  • dyspozycyjność, dostosowanie czasu pracy do potrzeb pracodawcy
  • komunikatywność, umiejętność formułowania wypowiedzi
  • umiejętności redakcyjne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Chrobrego 21, 49-300 Brzeg

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty nie podpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru o jego terminie zostaną poinformowane telefonicznie.



Liczba odwiedzin: 3054

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu

Udostępnił: Andrzej Mudrak

Komórka organizacyjna: WKU Brzeg

Wprowadzono: 08.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×