Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie

Ogłoszenie o naborze nr 62909ARCHIWALNE z dnia 24.04.2020 r.

  • Oferty do
    22

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: administracyjno-finansowych

Zespół do spraw finansowo księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Żyrardów


Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie
ul. Czysta 3
96-300 Żyrardów

WARUNKI PRACY

Pracownik wykonuje większość czynności związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon ,fax, drukarka, niszczarka, skaner), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. Występują kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi – ZUS, US, jednostki samorządu terytorialnego, podmioty nadzorowane itp. Lokalizacja stanowiska pracy – budynek Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żyrardowie jest 2-kondygnacyjny, pokoje pracowników znajdują się na parterze i poddaszu. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (brak windy, brak przystosowanych sanitariatów). Pracownikom oferujemy: - pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, - zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa w służbie cywilnej na czas określony 12 miesięcy, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, paczki świąteczne dla dzieci), - podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy).

ZAKRES ZADAŃ

  • • Wykonywanie zadań należących do Zespołu do spraw finansowo księgowych i administracyjnych oraz związanych z obsługą pracowników Inspektoratu w zakresie zadań merytorycznych
  • • Przygotowywanie sprawozdań, analiz merytorycznych z zakresu działalności Inspekcji
  • • Sporządzanie czystopisów pism oraz dokumentów wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego
  • • Ewidencja, wydawanie i rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych
  • • Prowadzenie zakładowej składnicy akt / archiwum zakładowego
  • • Obsługa kadrowo –płacowa pracowników Inspektoratu i osób wyznaczonych do wykonywania zadań Inspekcji, prowadzenie akt osobowych, rozliczeń i obowiązującej sprawozdawczości
  • • Bieżąca aktualizacja dokumentacji w zakresie bhp, okresowych badań lekarskich, czasu pracy, szkoleń
  • • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wpływających skarg, wniosków, podań itp.
  • • Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów
  • • Prowadzenie postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych i zakupów
  • • Obsługa programów informatycznych w zakresie finansowo – księgowym, oraz związanych z działalnością Inspekcji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • • Znajomość obsługi platformy e-PUAP oraz programów kadrowo-płacowych
  • • Biegła umiejętność obsługi komputera (poczta elektroniczna, MS Office) i urządzeń biurowych
  • • komunikatywność, samodzielność, pozytywne podejście do interesanta, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, terminowość, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, odpowiedzialność
  • • Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • • Znajomość przepisów ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • • Znajomość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • • Znajomość podstaw funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej, Służby Cywilnej,
  • • Znajomość instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • • Prawo jazdy kat. B
  • • Wyższe wykształcenie kierunkowe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub związane z rolnictwem/przemysłem spożywczym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie
    ul. Czysta 3
    96-300 Żyrardów

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie, 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 3, tel. 46 854 1247
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Maria Pozorońska tel. 668439436
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie, 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 3
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu i/lub adres e-mail.
Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Wszystkie oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia kandydatom egzaminu z kwalifikacji i wymagań.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żyrardowie z oznaczeniem stanowiska lub przesłać za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres Urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista do spraw administracyjno-finansowych”.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żyrardowie lub stempla pocztowego.
Oferty odrzucone oraz oferty osób niezatrudnionych po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 660730441



Liczba odwiedzin: 3951

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żyrardowie

Udostępnił: Bożena Orłowska

Komórka organizacyjna: Biuro PLWet.

Wprowadzono: 24.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×