Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni

Ogłoszenie o naborze nr 6604ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    21

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych

w Zespole ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Września

Adres urzędu:

ul. Kaliska1
62-300 Września

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie urzędu (II piętro), praca przy monitorze ekranowym, występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie obsługi biurowej Powiatowego Lekarza Weterynarii, obejmujące wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym: przyjmowanie korespondencji wpływającej i prowadzenie ewidencji dokumentów wychodzących,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • prowadzenie wstępnej obsługi interesantów,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
  • prowadzenie ewidencji znaczków pocztowych,
  • prowadzenie ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych,
  • dokonywanie zamówień publicznych, nie objętych ustawą oraz sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu czynności kancelaryjnych i archiwizacji,
  • znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej,
  • znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej,
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • bardzo dobra znajomość obługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, obsługa poczty elektronicznej,
  • umiejętność redagowania pism,
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność,
  • kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w pracy w Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy,
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
  • znajomość podstawowych przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów dotyczących kwalifikacji, uprawnień i umiejętności kandydata

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.12.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Kaliska 1
    62-300 Września

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 61 4361 938



Liczba odwiedzin: 2519

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni

Udostępnił: Magdalena Motyl

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×