Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11936ARCHIWALNE z dnia 10.06.2017 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca naczelnika wydziału
do spraw: nadzorowania realizacji budżetu w zakresie księgowości
w Wydziale Finansów i Budżetu
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kierowanie pracą podległych komórek organizacyjnych poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych policjantów i pracowników,
- sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów finansowych pod względem zgodności z przepisami oraz zatwierdzanie do realizacji,
- nadzorowanie procedury obiegu i kontroli dokumentów oraz dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym rozliczeń publiczno - prawnych,
- nadzorowanie realizacji planu finansowego w grupie 0 wydatków budżetowych,
- nadzorowanie i koordynowanie rozliczenia środków z Funduszy Pomocowych w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- akceptowanie pod względem poprawności sporządzenia faktury VAT, noty księgowej,
- nadzorowanie realizacji procedur wewnętrznej kontroli finansowej w wydziale, w tym przeprowadzanie identyfikacji i analizy ryzyka,
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Komendanta Stołecznego Policji dotyczących gospodarki finansowej oraz opiniowanie projektów aktów prawa wewnętrznego powodujących skutki finansowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i: ekonomiczne studia podyplomowe albo wpis do rejestru biegłych rewidentów albo certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w obszarze finansów w jednostkach sektora finansów publicznych *w tym 3-letnia praktyka w księgowości, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego i ekonomicznych studiów podyplomowych
- bardzo dobra znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustaw: o rachunkowości , o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce, podejmowania decyzji, analitycznego myślenia, bardzo dobrej organizacji pracy, kierowania zespołem, pracy pod presją czasu, wysokie umiejętności interpersonalne, obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w kierowaniu zespołem
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WFiB-3/VI/17”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że
warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia
dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.