Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8589ARCHIWALNE z dnia 17.02.2017 r.
-
Oferty do
27
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: planowania i wykonania
w Wydziale Planowania i Wykonania w Departamencie Budżetu i Finansów
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul. Żurawia 4a
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie, kontrolowanie oraz sporządzanie okresowych informacji o realizacji wydatków, w tym w zakresie realizowanych programów pochodzących z budżetu UE tj. PO PT, PO IiŚ na lata 2014-2020 oraz mierników budżetu zadaniowego
- Opracowywanie projektu planu rzeczowo-finansowego Ministra Energii w układzie zadaniowym oraz dokonywanie aktualizacji tego planu
- Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planowania budżetowego
- Opracowywanie rocznej informacji o wykonaniu budżetu Ministra Energii
- Branie udziału w opracowaniu materiałów dotyczących projektu budżetu na lata następne, projektów planów finansowych oraz szczegółowych planów dochodów i wydatków budżetowych, w tym środków UE
- Opracowywanie materiałów dla Sejmu i Senatu RP dotyczących projektu budżetu, w tym budżetu na realizację zadań finansowanych z UE
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości lub w komórkach finansowych
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość przepisów dotyczących programów finansowanych ze środków z UE
- Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętność współpracy z zespołem
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość programów księgowych, systemu bankowości elektronicznej i aplikacji BUZA
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i /lub zaświadczenia)
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DBF-3”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Pl. Trzech Krzyży 3/5
(w godz.: pn. 8.15-18.00, wt.- pt.8.15-16.15).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-49-44 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl