Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8421ARCHIWALNE z dnia 13.02.2017 r.
-
Oferty do
23
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: obsługi administracyjno - gospodarczej
w Wydziale Administracyjnym w Biurze Administracyjno - Finansowym
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej rzeczowych składników majątkowych Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym środków trwałych oraz składników majątkowych zakupionych w procesie realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych, dokonywanie zmian w ewidencji
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem składników majątkowych Ministerstwa jednostkom organizacyjnym resortu sprawiedliwości i innym podmiotom, wystawianie dokumentów OT, PR, PT, LT oraz współpraca z Komisją ds. oceny przydatności, sprzedaży i likwidacji zużytych i zbędnych składników majątku ruchomego Ministerstwa Sprawiedliwości
- analizowanie dokumentacji finansowo-księgowej pod kątem zgodności realizowanego procesu gospodarczego z obowiązującymi zewnętrznymi i wewnętrznymi przepisami prawa oraz ustaleniami i warunkami wynikającymi z realizowanych umów i porozumień,
- współpraca z Wydziałem Rachunkowości Budżetowej MS oraz z Departamentem Informatyzacji i Rejestrów Sądowych MS w zakresie oceny kompletności środków po zakończeniu procesu inwestycji,
- udział w procedurach związanych z ubezpieczeniem majątku, przygotowanie spisu składników majątkowych z podziałem na lokalizacje,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- wystawianie pracownikom not obciążeniowych za zagubiony sprzęt,
- współpraca z Wydziałem Rachunkowości Budżetowej w zakresie porównań stanów ewidencji prowadzonej w księgach rachunkowych a modułem pomocniczym „środki trwałe”,
- dokonywanie klasyfikacji środków trwałych, naliczanie amortyzacji i innych odpisów zgodnie z regulacjami prawa w tym zakresie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, myślenie analityczne, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów,
- znajomość ustawy o rachunkowości, w tym bardzo dobra w zakresie ewidencji składników majątku trwałego,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3466,60 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,85).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 707.