Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7377ARCHIWALNE z dnia 14.01.2017 r.

  • Oferty do
    26

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych

Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa, - zagrożenie korupcją, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych, - praca na czwartym piętrze, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - zainstalowane windy/podjazdy, - brak oznaczeń dla osób niewidomych, - pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach przyznania prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa i zwrotu budynków przejętych na rzecz Skarbu Państwa
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości warszawskie
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach dotyczących odszkodowań za grunty przejęte pod drogi publiczne zakwalifikowane do kategorii dróg powiatowych i gminnych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie weryfikacji prawidłowości decyzji organów podległych w trybach nadzwyczajnych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie badania legalności przejęcia nieruchomości znacjonalizowanych w ramach reformy rolnej oraz zasadności przejęcia gospodarstw rolnych na rzecz państwa oraz nabycia nieruchomości do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w II instancji w zakresie zwrotów wywłaszczonych nieruchomości

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o gospodarce nieruchomościami, dekretu o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy, dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej
  • znajomość ustaw: o przekazywaniu gospodarstw rolnych na własność Państwa za rentę i spłaty pieniężne, o uregulowaniu własności gospodarstw rolnych,
  • znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • znajomość rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), analityczne myślenie, skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Biuro Kadr i Organizacji, pok. 39
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa
    z dopiskiem „Oferta pracy SPN-V/3”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3.000 zł
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl
w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP Urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce „Praca i kariera”.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.



Liczba odwiedzin: 3539

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Udostępnił: Marcin Dudziec

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 14.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×