Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7377ARCHIWALNE z dnia 14.01.2017 r.
-
Oferty do
26
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
Warszawa
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach przyznania prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa i zwrotu budynków przejętych na rzecz Skarbu Państwa
- rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości warszawskie
- rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach dotyczących odszkodowań za grunty przejęte pod drogi publiczne zakwalifikowane do kategorii dróg powiatowych i gminnych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie weryfikacji prawidłowości decyzji organów podległych w trybach nadzwyczajnych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie badania legalności przejęcia nieruchomości znacjonalizowanych w ramach reformy rolnej oraz zasadności przejęcia gospodarstw rolnych na rzecz państwa oraz nabycia nieruchomości do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
- prowadzenie postępowań administracyjnych w II instancji w zakresie zwrotów wywłaszczonych nieruchomości
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o gospodarce nieruchomościami, dekretu o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy, dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej
- znajomość ustaw: o przekazywaniu gospodarstw rolnych na własność Państwa za rentę i spłaty pieniężne, o uregulowaniu własności gospodarstw rolnych,
- znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), analityczne myślenie, skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Biuro Kadr i Organizacji, pok. 39
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
z dopiskiem „Oferta pracy SPN-V/3”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3.000 zł
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl
w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP Urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce „Praca i kariera”.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.