Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7080ARCHIWALNE z dnia 05.01.2017 r.

  • Oferty do
    16

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: prowadzenia konsultacji wizowych

w Wydziale Konsultacji Wizowych, Departament Legalizacji Pobytu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Taborowa 16, 02-699 Warszawa

Adres urzędu:

ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w godzinach 8.15 - 16.15; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - krajowe wyjazdy służbowe; - permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w piętrowym budynku bez wind, na obrzeżach dzielnicy Ursynów. Dostępne jest 1 wejście, przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach. Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie. Na piętro można dostać się klatką schodową. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nieśliska, zachowana na jednym poziomie. Pomieszczenie biurowe, przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest zgodnie z przepisami bhp - do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie. Praca na stanowisku administracyjno - biurowym to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi. Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni. Wykonując zadania należące do zakresu obowiązków pracownika, pojawia się niekiedy konieczność wykonywania obowiązków poza Urzędem oraz załatwienia spraw w siedzibie Urzędu mieszczącej się przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie oraz wyjazdów służbowych. Samochody służbowe, którymi istnieje możliwość przemieszczania się, nie są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Do budynku tego można dostać się jedynie schodami. Na każde piętro prowadzą schody oraz winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie konsultacji wizowych o których mowa w art. 67-70 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach
  • wymiana informacji z centralnymi organami wizowymi innych państw obszaru Schengen oraz instytucjami krajowymi
  • przygotowanie i obsługa projektu VIS Mail, w zakresie kompetencji Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców
  • realizacja dodatkowych zadań związanych z konsultacjami wizowymi, w tym kontakty z partnerami Schengen i instytucjami zaangażowanymi w proces konsultacji także poza systemem, udział w pracach legislacyjnych oraz gremiach technicznych wpływających na proces konsultacji wizowych
  • opracowywanie informacji, notatek problemowych oraz sprawozdań dla potrzeb kierownictwa Departamentu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata (w tym 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w administracji publicznej)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1650 ze zm.)
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 810/2009 z dnia 13 lipca 2009 r. ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Wizowy (kodeks wizowy) (Dz. U. UE z 15.09.2009 L 243 ze zm.)
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 767/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Wizowego Systemu Informacji (VIS) oraz wymiany danych pomiędzy państwami członkowskimi na temat wiz krótkoterminowych (rozporządzenie w sprawie VIS) (Dz. U. UE z 13.08.2008, L 218, s. 60-81 ze zm.)
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o udziale Rzeczypospolitej Polskiej w Systemie Informacyjnym Schengen oraz Wizowym Systemie Informacyjnym (Dz. U. z 2007 r. Nr 165 poz. 1170 ze zm.)
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008 r. Nr 227 poz. 1505 ze zm.)
  • dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność realizacji zadań o różnym stopniu złożoności
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o specjalności: prawo, administracja, stosunki międzynarodowe, politologia, europeistyka
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem konsultacji wizowych
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym
  • znajomość języka francuskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • znajomość systemu informacji prawnej typu ,,Lex Omega''
  • znajomość przepisów Konwencji Wykonawczej do układu z Schengen z 14 czerwca 1985 r. między Rządami Państw Unii Gospodarczej Beneluksu, Republiki Federalnej Niemiec oraz Republiki Francuskiej w sprawie stopniowego znoszenia kontroli na wspólnych granicach (Dz.U.UE L 239, s. 19-62 z dnia 22 września 2000 r. ze zm.)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin z dnia 11 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 144 poz. 1043 ze zm.)
  • szkolenie z zakresu przepisów dostępu do informacji niejawnych
  • szkolenie z zakresu dostępu do danych SIS II i VIS
  • szkolenie z zakresu systemu Pobyt
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone'' lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzająca przeszkolenie z zakresu systemu Pobyt
  • kopia dokumentu potwierdzająca przeszkolenie z zakresu dostępu do danych SIS II i VIS
  • kopia dokumentu potwierdzająca przeszkolenie z zakresu przepisów dostępu do informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Wydział Kadr, Szkolenia i Organizacji
    ul. Taborowa 33, 02–699 Warszawa
    z dopiskiem: „Starszy specjalista do prowadzenia spraw konsultacji wizowych w Wydziale Konsultacji Wizowych Departamentu Legalizacji Pobytu - Ogłoszenie nr 7080 ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Termin zamknięcia listy osób spełniających warunki formalne upływa po 10 dniach kalendarzowych od wskazanego w ogłoszeniu terminu składania oferty pracy,
- po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert wybrani kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną poinformowani o terminie naboru e-mailem,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
- w ofercie pracy należy się powołać na numer ogłoszenia i rodzaj stanowiska,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- proponowany mnożnik wynagrodzenia: 1,7.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (0-22) 60-150-76.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3426

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Udostępnił: Jolanta Kurowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 05.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×