Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6779ARCHIWALNE z dnia 22.12.2016 r.

  • Oferty do
    5

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: publicznoprawnej ochrony konsumentów

w Departamencie Ochrony Interesów Konsumentów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

-praca 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie -budynek dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda, toaleta) -pokój pracy na 6 piętrze

ZAKRES ZADAŃ

  • monitoruje spełnianie przez podmioty uprawnione (podmioty ADR)warunków uprawniających do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz wykonywanie przez podmioty uprawnione tej działalności oraz sporządza sprawozdanie o funkcjonowaniu i rozwoju podmiotów uprawnionych (system ADR);
  • prowadzi postępowania w sprawie wpisu do rejestru podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich bądź wykreślenia z tego rejestru oraz dokonuje notyfikacji w tym zakresie Komisji Europejskiej;
  • koordynuje współpracę pomiędzy podmiotami uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów oraz podmiotami uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów a organami, do których zadań należy ochrona konsumentów.
  • sporządza opinie i analizy, w tym stanowiska Rządu RP dotyczące szeroko pojętej polityki konsumenckiej, w szczególności dotyczącej rozwiązań o charakterze systemowym w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;
  • uczestniczy w opracowywaniu projektów rządowej polityki konsumenckiej i projektów sprawozdań z jej wykonania;
  • współpracuje z organizacjami konsumenckimi, organizacjami przedsiębiorców, organami administracji i innymi podmiotami oraz organami państw członkowskich UE w szeroko pojętych inicjatywach związanych z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na wpływające do UOKiK pism innych organów, przedsiębiorców i konsumentów w zakresie interpretacji przepisów prawa konsumenckiego oraz przedstawienia opinii prawnych w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;
  • kontaktuje się z mediami w celu udzielania informacji o realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie spraw należących do właściwości Prezesa UOKiK;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze stosowania prawa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej stosowania w zakresie: znajomości prawa konsumenckiego i pozasądowego rozwiązywania sporów oraz umiejętność stosowania go w praktyce;
  • Posiadanie kompetencji: rzetelność i terminowość;
  • Posiadanie kompetencji: zorientowanie na osiąganie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • posiadanie kompetencji: kreatywność;
  • posiadanie kompetencji: umiejętności analityczne;
  • posiadanie kompetencji: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność;
  • posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa
    lub składać w Kancelarii UOKiK (wejście od centrum konferencyjnego Urzędu) z dopiskiem "DDK-StS-ADR"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone datą (List Motywacyjny, Oświadczenia).
Oświadczenia do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumentów i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

Planowane techniki i metody naboru:
- sprawdzian wiedzy,
- próbka pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie co najmniej 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 55 60 165



Liczba odwiedzin: 3743

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Szostak-Kulma

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×