Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 66680ARCHIWALNE z dnia 03.08.2020 r.
-
Oferty do
13
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Prasowym w Biurze Ministra
Warszawa
ul. Chałubińskiego 4/6
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie codziennego porannego przeglądu prasy (prasa ogólnopolska, serwisy internetowe) w celu zapewnienia kierownictwu ministerstwa i jego pracownikom bieżących wiadomości prasowych na temat działalności resortu, a także przeglądu mediów regionalnych oraz bieżące monitorowanie mediów
- Przygotowywanie i publikowanie informacji sprofilowanych pod kątem komunikacji w mediach społecznościowych oraz Obsługa profili Ministerstwa Infrastruktury w mediach społecznościowych, zarówno w oparciu o własną wiedzę i doświadczeniem jak i o stałą współpracę z komórkami organizacyjnymi MI oraz jednostkami podległymi w celu gromadzenia informacji o bieżącej działalności ministerstwa oraz planowania na tej podstawie działań medialnych.
- Zapewnienie obsługi medialnej ministerstwa i jego kierownictwa poprzez: zbieranie i przetwarzanie informacji od departamentów; planowanie i organizację konferencji prasowych oraz innych wydarzeń medialnych; przygotowywanie projektów pisemnych wypowiedzi dla ministra i wiceministrów (wydawnictwa okazjonalne, artykuły, wywiady); redagowanie i aktualizowanie strony internetowej ministerstwa - zamieszczanie informacji w postaci notatek prasowych, informacji o nadchodzących wydarzeniach, konferencjach prasowych itp.; obsługę kontaktów kierownictwa ministerstwa z mediami (przygotowanie materiałów pomocniczych dla kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych)
- Przygotowywanie skróconych porannych informacji dla kierownictwa na temat najważniejszych doniesień prasowych
- Przygotowywanie popołudniowego przeglądu prasy w celu zapewnienia kierownictwu ministerstwa i jego pracownikom bieżących wiadomości prasowych na temat działalności resortu, a także przeglądu mediów regionalnych oraz bieżące monitorowanie mediów
- Udział w konferencjach i spotkaniach służbowych z udziałem członków kierownictwa resortu – obsługa fotograficzna tych wydarzeń oraz informowanie mediów za pomocą komunikatów prasowych umieszczanych na stronie internetowej oraz rozsyłanych do dziennikarzy
- Zapewnianie obsługi prasowej spotkaniom służbowym, konferencjom itp. organizowanym przez Wydział Prasowy Biura Ministra oraz inne departamenty ministerstwa, w tym przygotowywanie materiałów prasowych
- Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami organizacji i instytucji współpracujących z ministerstwem
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w obszarze komunikacji społecznej czyli w mediach po stronie redakcji lub w komunikacji marketingowej bądź w public relations
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Znajomość problematyki resortu
- Znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej
- Wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations
- Znajomość rynku mediów
- Umiejętność redagowania tekstów
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BM-29/20”, należy złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9.30 - 16:00 lub przesłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres email: inspektor.RODO@mi.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej, case study
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez komunikator Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej https://www.gov.pl/infrastruktura w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 522 59 01