Komenda Główna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 62417ARCHIWALNE z dnia 16.03.2020 r.
-
Oferty do
26
marca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Zespole do spraw Wspomagania Technicznego Inwestycji i Remontów Wydziału Koordynacji Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Biura Logistyki Policji
Warszawa
ul. Domaniewska 36/38,
02-742 Warszawa
Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rozpatrywanie i opiniowanie wniosków i programów inwestycji jednostek organizacyjnych Policji (zgodnie z przyjętym wewnętrznie podziałem administracyjnym kraju), w sprawach dotyczących budowy, rozbudowy, przebudowy i modernizacji obiektów oraz optymalizacji kosztów robót budowlanych,
- analizowanie wniosków jednostek organizacyjnych Policji w sprawach planowanych do pozyskania nieruchomości (na rzecz Skarbu Państwa w trwały zarząd jednostki) pod względem przydatności na potrzeby Policji, możliwości techniczne i finansowe ewentualnego dostosowania, ocenianie pod względem ekonomicznym, sprawdzanie stanów prawnych,
- konsultowanie w trybie roboczym programów inwestycji oraz udzielanie pomocy merytorycznej policjantom i pracownikom komórek jednostek organizacyjnych Policji w zakresie planowania realizacji wybranych przedsięwzięć inwestycyjnych lub remontowych,
- monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w komórkach organizacyjnych Policji (zgodnie z przyjętym wewnętrznie podziałem administracyjnym kraju), również poprzez wyjazdy lustracyjne, przygotowywanie kompleksowych informacji na powyższy temat,
- dokonywanie analiz zasadności wniosków KWP/KSP/SP w sprawie przyjęcia nieruchomości na potrzeby służbowe Policji, także poprzez wyjazdy lustracyjne,
- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Głównego Policji w sprawie ustalenia terenów zamkniętych oraz wyrażenia zgody na wykonanie prac geodezyjnych na terenach zamkniętych,
- opracowywanie projektów pism prezentujących stanowisko Komendanta Głównego Policji na interpelacje i zapytania poselskie, jak też pytania organów administracji rządowej i samorządowej dotyczące stanu technicznego siedzib jednostek oraz działalności inwestycyjno-remontowej jednostek,
- wspieranie działania KWP/KSP/SP w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych przeznaczonych na termomodernizację obiektów służbowych Policji, a także w zakresie odnawialnych źródeł energii.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym lub profilu elektrycznym lub profilu sanitarnym,
- doświadczenie zawodowe: ponad 3 lata doświadczenia w obszarze planowania i realizacji inwestycji i remontów finansowanych ze środków publicznych,
- przeszkolenie z obsługi programów z zakresu kosztorysowania robót budowlanych
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość przepisów związanych z finansowaniem inwestycji z budżetu Państwa,
- znajomość przepisów dotyczących budownictwa ogólnego,
- znajomość przepisów związanych z budownictwem służbowym Policji,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy na budowie i/lub w biurze projektowym,
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- przeszkolenie z obsługi programów: typu Cad,
- przeszkolenie z obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych,
- znajomość przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- znajomość przepisów związanych z termomodernizacją budynków,
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie uprawnień,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
Wydział Organizacji Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „starszy specjalista/BLP-CNZ/BKGP 6/20.”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci przesyłają komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz z dopiskiem określonym w treści ogłoszenia. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Decyduje data stempla pocztowego bądź data osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,6178 kwoty bazowej.
Techniki i metody selekcji:
− weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
− analiza ofert spełniających wymagania formalne,
− rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: (22) 60 125-03, (22) 60 135-66.