Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 62220ARCHIWALNE z dnia 07.03.2020 r.

  • Oferty do
    17

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi procesów budżetowych oraz sprawozdawczości budżetowej

w Biurze Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

WARUNKI PRACY

Naszym pracownikom oferujemy: ­ zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy, ­ dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, ­ dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe, ­ możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy na wniosek pracownika, ­ możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, ­ możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką, Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie realizacji budżetu w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym, w szczególności ustalanie zapotrzebowań na środki budżetowe, sporządzanie miesięcznych i rocznych harmonogramów wydatków, trzymiesięcznych prognoz wydatków, wprowadzanie danych do systemu TREZOR
  • rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych, weryfikowanie otrzymanych poleceń wyjazdu służbowego pod kątem poprawności finansowo-księgowej, naliczanie zaliczek, pobieranie dewiz z NBP, wypłacanie dewiz
  • realizacja zadań w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, sporządzanie sprawozdań budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu, weryfikowanie stopnia wykorzystania rezerw, weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień, weryfikowanie sprawozdań/informacji budżetowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, wprowadzanie danych do systemu TREZOR
  • realizacja zadań z zakresu budżetu zadaniowego oraz WPFP, w szczególności współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskania informacji o stopniu realizacji miernika, sporządzanie planu w układzie zadaniowym, sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków, opracowywanie uzasadnienia do projektu ustawy budżetowej w układzie zadaniowym, opracowywanie informacje o wykonaniu wydatków w układzie zadaniowym, wprowadzanie danych do aplikacji BUZA
  • prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej, kontrolowanie dostarczanych do księgowania dokumentów, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, wystawianie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów w bankowości elektronicznej, sporządzanie bieżących analiz zapisów księgowych, udział w inwentaryzacji rocznej i archiwizacji dokumentów
  • opracowywanie: projektów planów finansowych, projektów zmian planu finansowego, propozycji przeniesień środków budżetowych między paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie planów finansowych cz.-50, wprowadzanie do systemu TREZOR danych w zakresie planów finansowych
  • przygotowywanie analiz w zakresie realizacji planu Urzędu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze rachunkowości
  • znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych, w szczególności rozporządzenia MPiPS w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • znajomość szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność obsługi MS Excel
  • umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi: program księgowy Xpertis, bankowość elektroniczna NBP, bankowość elektroniczna NBP Collect, system TREZOR, system BUZA
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • ­kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.03.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Regulacji Energetyki
    Biuro Dyrektora Generalnego – Wydział Kadr i Szkoleń
    Aleje Jerozolimskie 181
    02-222 Warszawa
    z dopiskiem: „ starszy specjalista-BDG/WRIR/3S”
    Aplikacje można przesyłać w formie skanów dokumentów na adres e-mail:
    rekrutacja@ure.gov.pl podając w temacie symbol naboru „starszy specjalista-BDG/WRIR/3S”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego:

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Regulacji Energetyki, mający siedzibę przy Alejach Jerozolimskich 181 w Warszawie (02-222).

Kontakt do inspektora ochrony danych:

Informujemy, że w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych możecie się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@ure.gov.pl  lub listownie – adres korespondencyjny: Urzędu Regulacji Energetyki, Aleje Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa.

Cel przetwarzania danych: 

Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej w Urzędzie Regulacji Energetyki oraz wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w tym zakresie.

Informacje o odbiorcach danych:

Informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

Okres przechowywania danych: 

Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać:

·         przez okres realizacji naboru,

·         przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru (dotyczy dokumentów aplikacyjnych),

·         przez okres do 6 lat zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie
art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, z późn. zm.) w zakresie – imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto).

Uprawnienia:

Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych, wniesienia sprzeciwu.

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu  prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

Żądanie realizacji wyżej wymienionych praw proszę przesłać w formie pisemnej do administratora danych osobowych (adres podany na wstępie, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”).

Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Regulacji Energetyki.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podstawa prawna przetwarzania danych: 

art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w związku z art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Inne informacje: 

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.

Aplikacje powinny zawierać dane kontaktowe kandydata (nr telefonu i adres e-mail).
Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Druki oświadczeń dostępne są na stronie BIP URE, w zakładce Praca w URE (Formularze do pobrania: "Oświadczenie dla kandydatów w naborze").
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Aplikacje prosimy składać bezpośrednio w kancelarii URE, przesyłać pocztą lub
w formie skanów dokumentów na adres e-mail: rekrutacja@ure.gov.pl (podając w temacie symbol naboru „starszy specjalista-BDG/WRIR/3S”).

Osoby, które prześlą aplikacje drogą elektroniczną będę proszone o dostarczenie papierowej wersji aplikacji na spotkanie rekrutacyjne.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga ! Decyduje data wpływu do urzędu (lub na adres: rekrutacja@ure.gov.pl)

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone do kolejnego etapu naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

Dodatkowe informacje, w tym o planowanych technikach naboru i wysokości proponowanego wynagrodzenia można uzyskać drogą elektroniczną składając zapytania na adres e-mail: rekrutacja@ure.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 3352

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Słonawska-Gambrych

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 07.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×