Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 62029ARCHIWALNE z dnia 05.03.2020 r.
-
Oferty do
19
marca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kontroli
w Wydziale Kontroli Projektów, Departament Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli/wizyt monitoringowych w ramach działania 4.5, 6.2.2 POIG oraz 2.1 POIR, w tym: przygotowywanie kontroli, sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych /rekomendacji/ propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli w KSI SIMIK 2007-2013 oraz SL2014-2020
- udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analiza ustaleń kontrolnych, w tym: rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli lub audytów, koordynowanie procesu kontroli/ audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, wsparcie organizacyjne procesu kontroli/ audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne
- zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej/ zarządzanie ryzykiem w zakresie zadań wydziału, w tym: identyfikowanie ryzyk, analizowanie rejestrów ryzyk kluczowych, w tym ryzyk nadużyć finansowych w ramach działania 2.1 POIR, przygotowywanie i prowadzenie rejestrów ryzyk
- opracowywanie systemu zarządzania i kontroli w zakresie działań 4.5, 6.2.2 POIG i 2.1 POIR oraz nadzór nad jego realizacją, w tym: opracowywanie i aktualizowanie wytycznych/ systemów kontroli/ zasad kontroli, przygotowywanie wkładu do deklaracji zarządczej wraz z rocznym podsumowaniem przeprowadzonych kontroli, organizowanie spotkań z osobami prowadzącymi czynności kontrolne (wymiana doświadczeń, informacji, dobrych praktyk)
- zamykanie pomocy w ramach działań 4.5, 6.2.2 POIG oraz roczne zamykanie POIR (działanie 2.1), w tym: analizowanie dokumentacji zamknięcia przygotowanej przez instytucję audytową lub Komisję Europejską, przygotowywanie dokumentacji zamknięcia
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w zakresie kontroli lub audytu albo w obszarze funduszy unijnych
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość zasad rachunkowości
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR . Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 27 DIR
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/27-DIR-bv
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 83 42, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 81
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.