Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 607ARCHIWALNE z dnia 16.06.2016 r.

  • Oferty do
    28

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: zezwoleń

w Wydziale Zezwoleń, Sekcji Wydawania Zezwoleń w Biurze ds. Transportu Międzynarodowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Transport Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa

WARUNKI PRACY

-praca w wymuszonej pozycji ciała (obsługa komputera); -bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego, w tym liczne kontakty telefoniczne, mailowe; -praca jednozmianowa; -stanowisko pracy: stacjonarne.; - oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne (elektryczne), - wentylacja grawitacyjna i klimatyzacja, - temperatura nie mniej niż 18 st. C, - budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach - brak podjazdów, wind wewnątrz Biura, • oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne (elektryczne); • wentylacja grawitacyjna i klimatyzacja; • praca wykonywana na stanowisku przez 8 godzin dziennie; • temperatura w pomieszczeniu nie mniejsza niż 18 st. C;

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozliczanie zezwoleń zagranicznych zwracanych zarówno przez przedsiębiorców jak i przez organizacje o zasięgu ogólnokrajowym;
  • Przygotowywanie danych statystycznych na posiedzenia Komisji Społecznej do spraw podziału zezwoleń zagranicznych oraz na posiedzenia Komisji Mieszanych, na posiedzenia sejmowej Komisji Infrastruktury;
  • Analiza stopnia wykorzystania zezwoleń zagranicznych do wydawania których uprawniony jest Główny Inspektor
  • Udzielanie bezpośredniej, telefonicznej i elektronicznej informacji o zasadach wydawania i rozliczania zezwoleń zagranicznych
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania polskich służ kontrolnych w zakresie wykonywania przewozów na podstawie polskich zezwoleń zagranicznych
  • Realizowanie zamówień organizacji o zasięgu ogólnokrajowym zrzeszających międzynarodowych przewoźników drogowych
  • Sporządzanie dokumentów korygujących do dokumentów wydania i rachunków dotyczących wydawanych zezwoleń jednorazowych
  • Realizacja postanowień umów międzynarodowych i komisji mieszanych ds. transportu w zakresie wymiany zezwoleń.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w organach administracji publicznej
  • znajomość aktów prawnych UE z zakresu transportu drogowego,
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym,
  • znajomość kpa,
  • znajomość struktury organizacyjnej Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego,
  • znajomość obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • samodzielność,
  • orientacja na klienta,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • praktyczna znajomość stosowania procedur

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.30.2016.0308

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji
o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2528

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Kowalewska

Komórka organizacyjna: BFK

Wprowadzono: 16.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×