Ministerstwo Klimatu w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 59422ARCHIWALNE z dnia 09.01.2020 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: nieprawidłowości

w Wydziale Nieprawidłowości w Departamencie Funduszy Ekologicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Klimatu
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

• warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach • miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca na III piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości) - praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie i kontrolowanie procesu postępowania z nieprawidłowościami przez Instytucje Wdrażające, w tym prawidłowość oceny naruszeń, uznania wydatków za niekwalifikowane oraz nakładanie korekt finansowych w ramach osi II POIiŚ 2014-2020, w szczególności poprzez analizę i weryfikację właściwych rejestrów i raportów dotyczących nieprawidłowości, a także analizę, weryfikację, monitoring oraz ustalenie właściwego sposobu postępowania z informacjami o prowadzonych przez organy śledcze postępowaniach w związku z potencjalnymi nieprawidłowościami w projektach współfinansowanych ze środków UE
  • analizowanie i weryfikowanie informacji pokontrolnych z kontroli procedur zawierania umów oraz informacji z kontroli na miejscu realizacji projektu przekazywanych przez Instytucje Wdrażające na potrzeby zapewnienia monitorowania i kontroli procesu postępowania z nieprawidłowościami przez Instytucje Wdrażające, w tym prawidłowości oceny naruszeń, uznania wydatków za niekwalifikowane oraz nakładanie korekt finansowych w ramach osi II POIiŚ 2014-2020
  • weryfikowanie i analizowanie dokumentów związanych z realizacją zadań w obszarze nieprawidłowości, w szczególności audytów przeprowadzonych przez Komisję Europejską i kontroli Europejskiego Trybunału Obrachunkowego, a także zgłaszanie uwag i zastrzeżeń oraz przygotowywanie stanowisk resortu
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w tym kończących się wydawaniem decyzji administracyjnej w odniesieniu do nieprawidłowości w ramach projektów wdrażanych ze środków UE
  • rozpatrywanie skarg, wniosków i zażaleń Beneficjentów oraz innych podmiotów zainteresowanych w obszarze właściwości zadań Wydziału
  • analizowanie, ocenianie i opiniownie przekazanych przez Instytucje Wdrażające wniosków na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz weryfikowanie zasadności ich przekazania do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
  • reprezentowanie Departamentu na spotkaniach i konferencjach dotyczących obszaru nieprawidłowości oraz kontroli

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze wdrażania funduszy europejskich lub w obszarze kontroli zamówień publicznych lub w obszarze ochrony środowiska
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2)
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 w zakresie kontroli i nieprawidłowości, o finansach publicznych w zakresie zwrotu środków europejskich i wykluczenia beneficjenta, Ordynacja podatkowa część III
  • znajomość zaleceń dla instytucji zaangażowanych w realizację PO IiŚ 2014-2020 w zakresie: procedur kontrolnych oraz systemu rocznych rozliczeń, przeciwdziałania i korygowania nieprawidłowości w tym nadużyć finansowych
  • znajomość wytycznych systemowych regulujących funkcjonowanie programów operacyjnych na lata 2014-2020 w zakresie: sposobu korygowania wydatków nieprawidłowo poniesionych, kwalifikowania wydatków, kontroli realizacji Programu
  • umiejętność obsługi programu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • komunikacja
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • myślenie analitycze
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania funduszy europejskich lub w obszarze kontroli zamówień publicznych lub w obszarze ochrony środowiska (dokumenty zawierające informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu - wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Klimatu
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa

    w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DFEstsp1/2020
    Aplikacje złożone po terminie nie są rozpatrywane.

    Zachęcamy do składania aplikacji w formie elektronicznej.
    https://bip.mos.gov.pl/aplikuj/DFEstsp1_2020

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator
Administratorem Twoich danych osobowych jest Minister Klimatu, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Klimatu.

Inspektor ochrony danych
Możesz się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@mos.gov.pl.

Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa [1] (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania dla członków korpusu służby cywilnej [2]) jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w naborze.
Podanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, jednak nieobowiązkowe. Przesłanie takich danych będziemy traktować jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe w zakresie określonym przepisami prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru [3], natomiast inne dane osobowe na podstawie zgody [4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będziemy przechowywać:
a. przez okres realizacji naboru,
b. przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku w przypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych),
c. przez 5 lat od zatwierdzenia protokołu z naboru (dotyczy dokumentacji z naboru).

Odbiorcy danych
Odbiorcami Twoich danych osobowych będą firmy świadczące usługi informatyczne oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Prawa osób, których dane dotyczą
Masz prawo do:
a. dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. usunięcia danych osobowych,
e. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
2 Art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
3 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
4 Art. 6 ust. 1 lit a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a RODO

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Etapy naboru, czyli jak wygląda proces selekcji:
1. weryfikacja formalna
2. test wiedzy w zakresie w wymagań niezbędnych
3. sprawdzian znajomości języka angielskiego
4. zadanie praktyczne
5. rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego

Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzimy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).
Kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do dalszych etapów naboru, poinformujemy o terminie kolejnego etapu. W przypadku złożenia aplikacji poprzez formularz aplikacyjny, przed przystąpieniem do kolejnych etapów naboru, konieczne będzie własnoręczne podpisanie oświadczeń w siedzibie Ministerstwa.
Dokumenty wymienione w części „Dodatkowe dokumenty i oświadczenia” nie są obowiązkowe, ale są jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych.
Więcej informacji na temat procedury naboru do Ministerstwa Klimatu znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/srodowisko/kariera-w-ministerstwie

Dlaczego warto pracować w Ministerstwie Klimatu
• umowa o pracę
• dodatek stażowy od 5% do 20%
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
• system nagród finansowych (nagrody kwartalne, specjalne i roczne)
• elastyczny czas pracy (rozpoczynanie pracy między 7.00 a 9.00)
• indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
• wsparcie zespołu i przyjazna atmosfera
• pakiet świadczeń socjalnych
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
• praca zgodnie z systemem ekozarządzania i audytu (EMAS)
• zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów
• dogodna lokalizacja
• stojaki na rowery, blisko położona stacja Veturilo, prysznice i szafki dla rowerzystów

Informacje dodatkowe
• Zapraszamy do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
• Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
• Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
• Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
• Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 438, 36 92 207, 36 92 847, 36 92 426.

ZAPRASZAMY!



Liczba odwiedzin: 4204

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu w Warszawie

Udostępnił: Grażyna Strządała

Komórka organizacyjna: Wydział Naboru i Promocji Pracodawcy/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×