Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 57207ARCHIWALNE z dnia 09.11.2019 r.

  • Oferty do
    25

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

- asystent projektu e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne w Biurze Organizacyjno-Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa

WARUNKI PRACY

• kontakty z klientem zewnętrznym, • zagrożenie korupcją, • praca biurowa przy komputerze, • miejsce pracy: pokój wieloosobowy, klimatyzowany, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów, • Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym, • na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, • w budynku jest 5 wind, • wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe, • budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • zapewnienie wsparcia kierownika projektu i zespołu projektowego w prowadzeniu projektu e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne,
  • wsparcie kierownika projektu w komunikacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w projekt (zespół projektowy UZP/MC, wykonawcy, interesariusze projektu, instytucje pośredniczące),
  • organizowanie posiedzeń komitetu sterującego i innych spotkań projektowych, w tym przygotowywanie i uzgadnianie treści notatek ze wszelkich spotkań projektowych, w tym komitetów sterujących ze stronami biorącymi udział w spotkaniach,
  • zarządzanie konfiguracją, prowadzenie, utrzymywanie i uaktualnianie repozytorium projektu,
  • wspomaganie prowadzenia rejestrów projektu i dokumentacji projektowej, przygotowywanie projektów raportów, protokołów i dokumentacji projektu,
  • gromadzenie i przetwarzanie danych wszystkich uczestników projektu we współpracy z inspektorem ochrony danych beneficjenta,
  • wspomaganie działań monitorujących i ewaluacyjnych projektu,
  • wsparcie organizacji szkoleń/konferencji/spotkań/działań informacyjno-promocyjnych w projekcie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenie w pełnieniu funkcji asystenta projektu lub wsparcia biura projektu
  • Przeszkolenie z zakresu metodyki zarządzania projektami na poziomie Prince2 Foundation
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami Prince2 Foundation
  • Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących udzielania zamówień publicznych
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Wiedza z obszaru projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w szczególności POPC
  • Umiejętność obsługi aplikacji wspomagających zarządzanie projektami – Ms Project
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie w udziale w projektach współfinansowanych ze środków UE
  • Doświadczenie w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – co najmniej poziom A2
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
  • Znajomość pakietu Ms Office (Excel)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenie w pełnieniu funkcji asystenta projektu lub wsparcia biura projektu (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania)
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu metodyki zarządzania projektami na poziomie Prince2 Foundation
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w udziale w projektach współfinansowanych ze środków UE
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w administracji publicznej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – co najmniej poziom A2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A
    02-676 Warszawa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 

  • Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych
    Administratorem danych osobowych jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa.
    W sprawach danych osobowych można się kontaktować z inspektorem ochrony danych wysyłając e-mail na adres: iod.uzp@uzp.gov.pl lub pisemnie na adres: ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa.
  • Informacje o odbiorcach danych
    Dane osobowe kandydatów są przetwarzane w związku z procesem naboru i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
  • Okres przetwarzania danych
    Dane osobowe kandydatów są przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na dane stanowisko pracy w służbie cywilnej (z zastrzeżeniem 3 miesięcy od daty zatrudnienia kandydata, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Prawa osoby, której dane dotyczą
    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy inspektora ochrony danych,
    - w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego ich przetwarzania,
    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych
    - art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
  • Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
    Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne – przewidywany czas ok. 3 lat.
Stanowisko pracy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do UZP – w przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Zamówień Publicznych).
Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia, o które ubiega się kandydatka/kandydat.
Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatkę/kandydata.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: https://uzp.bip.gov.pl/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow-do-korpusu-sluzby-cywilnej-w-uzp.html
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3189

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

Udostępnił: Aneta Kasza

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Finansowe

Wprowadzono: 09.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×