Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 55481ARCHIWALNE z dnia 09.10.2019 r.
-
Oferty do
20
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami
Warszawa
Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
ul. Wspólna 2/4, Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz postanowień w zakresie ustanawiania i wygaszania na podstawie art. 60 ustawy o gospodarce nieruchomościami trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w celu wydania decyzji lub postanowienia Ministra Inwestycji i Rozwoju
- rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na oddanie w najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie ministerstw, urzędów centralnych i urzędów wojewódzkich, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
- rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na zakup lub budowę nieruchomości na potrzeby organów administracji rządowej, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem przez Ministra Inwestycji i Rozwoju ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa, w tym analiza i gromadzenie dokumentacji, dotyczącej nieruchomości ujętych w ww. ewidencji
- analizowanie i gromadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości Skarbu Państwa, niezbędnej w celu realizacji wniosków urzędów państwowych
- przygotowywanie projektów pism, dotyczących planowania w zakresie pozyskiwania nieruchomości na potrzeby urzędów państwowych oraz współpracy z organami gospodarujących nieruchomościami Skarbu Państwa
- opracowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział oraz wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ustanawiania trwałego zarządu, w celu ich przedłożenia do podpisu Ministra Inwestycji i Rozwoju
- podejmowanie czynności związanych z regulacją stanów prawnych i wyceną nieruchomości
- przygotowywanie, w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział, projektów opinii do otrzymanych projektów aktów prawnych, w celu wypracowania stanowiska Departamentu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w zakresie gospodarki nieruchomościami lub wydawania decyzji administracyjnych lub regulacji stanów prawnych nieruchomości
- znajomość przepisów w zakresie prawa administracyjnego i prawa cywilnego
- znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- cv
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty papierowe można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji DGN 141 (dotyczy tylko wysyłanych w papierze)
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DGN-141
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia
postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach
archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej
Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można
znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR lub uzyskać pod nr tel. (22) 522 51 84.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert,
sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań
formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają
wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących
oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane
z równą uwagą.