Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 55481ARCHIWALNE z dnia 09.10.2019 r.

  • Oferty do
    20

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6

Adres urzędu:

ul. Wspólna 2/4, Warszawa

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy: • proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 408,96 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,3 • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy • trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych • pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00 Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe • praca przy komputerze opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz postanowień w zakresie ustanawiania i wygaszania na podstawie art. 60 ustawy o gospodarce nieruchomościami trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w celu wydania decyzji lub postanowienia Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na oddanie w najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie ministerstw, urzędów centralnych i urzędów wojewódzkich, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie wniosków o wyrażenie zgody na zakup lub budowę nieruchomości na potrzeby organów administracji rządowej, w celu wydania rozstrzygnięcia przez Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem przez Ministra Inwestycji i Rozwoju ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa, w tym analiza i gromadzenie dokumentacji, dotyczącej nieruchomości ujętych w ww. ewidencji
  • analizowanie i gromadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości Skarbu Państwa, niezbędnej w celu realizacji wniosków urzędów państwowych
  • przygotowywanie projektów pism, dotyczących planowania w zakresie pozyskiwania nieruchomości na potrzeby urzędów państwowych oraz współpracy z organami gospodarujących nieruchomościami Skarbu Państwa
  • opracowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział oraz wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie gospodarowania nieruchomościami i ustanawiania trwałego zarządu, w celu ich przedłożenia do podpisu Ministra Inwestycji i Rozwoju
  • podejmowanie czynności związanych z regulacją stanów prawnych i wyceną nieruchomości
  • przygotowywanie, w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział, projektów opinii do otrzymanych projektów aktów prawnych, w celu wypracowania stanowiska Departamentu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w zakresie gospodarki nieruchomościami lub wydawania decyzji administracyjnych lub regulacji stanów prawnych nieruchomości
  • znajomość przepisów w zakresie prawa administracyjnego i prawa cywilnego
  • znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • cv
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Dokumenty papierowe można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji DGN 141 (dotyczy tylko wysyłanych w papierze)
    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

    APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DGN-141

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia
postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach
archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej
Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można
znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR lub uzyskać pod nr tel. (22) 522 51 84.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert,
sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań
formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają
wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących
oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane
z równą uwagą.



Liczba odwiedzin: 3880

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Grażyna Opara-Karasiewicz

Komórka organizacyjna: BZL

Wprowadzono: 09.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×