Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 55331ARCHIWALNE z dnia 05.10.2019 r.
-
Oferty do
31
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: Szkoleń i Ćwiczeń Obrony Cywilnej
w Biurze do spraw Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00 - 463 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie i wdrażanie założeń programowych, kierunków kształcenia i szkolenia oraz dokumentów normujących zasady organizacji szkoleń w celu określania ram szkoleniowych dla potrzeb obrony cywilnej
- tworzenie oraz opiniowanie projektów aktów prawnych, wytycznych oraz procedur związanych z ochroną ludności i obroną cywilną w celu weryfikacji ich poprawności pod względem merytorycznym
- opracowywanie sprawozdań oraz analiz w obszarze szkoleń w celu statystycznym oraz uzyskaniem obrazu rzeczywistego poziomu wiedzy i przygotowania, a także formułowanie wniosków stanowiących podstawę do dalszych zmian i modyfikacji aktów normatywnych z zakresu obrony cywilnej
- opracowywanie programów szkoleń oraz planowanie ćwiczeń w celu doskonalenia oraz utrzymania umiejętności niezbędnych do realizacji zadań obrony cywilnej
- uczestniczenie w opracowywaniu planu rzeczowo-finansowego i planu finansowego w układzie zadaniowym z zakresu obrony cywilnej, monitorowanie wydatkowania środków finansowych, a także opracowywanie sprawozdań z ich wykonania w celu właściwego wydatkowania środków budżetowych
- uczestniczenie w szkoleniach, konferencjach, kursach, warsztatach z obszaru obrony cywilnej w celu pozyskiwania informacji i nowych rozwiązań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów prawa krajowego i międzynarodowego z dziedziny obrony cywilnej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość zagadnień dotyczących obszaru planowania i organizacji szkoleń
- umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office (MS Excel, Word, Outlook, Power Point)
- kompetencje miękkie: samodzielność, systematyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze ochrony ludności i obrony cywilnej
- znajomość języka obcego: angielski - poziom B2
- znajomość zagadnień z międzynarodowego prawa humanitarnego konfliktów zbrojnych
- znajomość zasad prowadzenia dokumentacji finansowej, analizowania i sporządzania sprawozdań finansowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony ludności i obrony cywilnej
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość zagadnień z międzynarodowego prawa humanitarnego konfliktów zbrojnych,
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość zasad prowadzenia dokumentacji finansowej, analizowania i sporządzania sprawozdań finansowych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16. 15.
https://www.straz.gov.pl/praca/index
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej 00-463 Warszawa,
ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 39 00, fax. 22 523 30 16, e-mail: sekretariat_kg@kgpsp.gov.pl)
2. W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – bryg. Wiesław Puchalski: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 33 69, fax. 22 523 30 16,
e-mail: iod@kgpsp.gov.pl. ) (dalej: KGPSP)
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w KG PSP.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) w zw. z art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa
o służbie cywilnej, ustawa o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzenia wykonawcze do wskazanych ustaw.
5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
7. Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez KG PSP w Warszawie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BL-III-starszy specjalista.
Proponowane wynagrodzenie: 1,9 brutto kwoty bazowej tj. 3642,19 brutto + wysługa.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę, w przyjaznej atmosferze i dynamicznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez udział w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy, wspieranie rozwoju,
• szansę na uzyskanie stałego zatrudnienia – docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony,
• dodatek stażowy – (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• dodatki zadaniowe – za wykonywanie dodatkowych zadań,
• nagrody – za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
• nagrody jubileuszowe – w zależności od stażu pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• możliwość korzystania z turnusów profilaktyczno-rehabilitacyjnych w sanatoriach MSWiA,
• parking samochodowy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci i młodzieży,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej - przy umowach na czas nieokreślony
• możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie,
• prestiżowa lokalizacja (sąsiedztwo Łazienek Królewskich).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
1) weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
2) testu wiedzy,
3) rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-33-60 Biuro ds. Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej KG PSP.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.