Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 5476ARCHIWALNE z dnia 15.11.2016 r.

  • Oferty do
    29

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: planowania budżetu Ministerstwa Finansów

w Wydziale Planowania Budżetu dysponenta III stopnia części 19 w Ministerstwie Finansów, Departament Finansów i Księgowości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); w okresie planowania budżetowego, spiętrzenie prac wymusza pracę w godzinach nadliczbowych oraz dyżury. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie projektów planów oraz planów dochodów i wydatków w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym z uwzględnieniem zgłoszeń komórek organizacyjnych Ministerstwa, weryfikowanie zgłaszanych zadań z innymi wcześniej przekazywanymi drukami planistycznymi (dotyczy głównie zadań finansowanych ze środków pomocowych) oraz opracowywanie układu wykonawczego dla dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych – Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów na podstawie przydzielonych limitów.
  • Monitorowanie realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz sporządzanie wniosków i decyzji zmieniających plan finansowy dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów, również w zakresie środków pomocowych.
  • Wprowadzanie danych do systemu TREZOR, ZEFIR 2 oraz obowiązujących aplikacji z zakresu pracy wydziału (między innymi decyzji budżetowych, wniosków zwiększających/zmniejszających plan wydatków dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych — Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów oraz wniosków o wydanie decyzji blokujących środki na wydatki budżetowe dysponenta).
  • Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz z wykonania planów dochodów, wydatków, zadań finansowanych ze środków pomocowych oraz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
  • Opracowywanie harmonogramów wydatkowania środków ujętych w planie dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów.
  • Opiniowanie wniosków złożonych przez komórki merytoryczne Ministerstwa w zakresie potrzeb finansowych i przekazywanie przełożonym.
  • Przygotowywanie wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego i monitorowanie jego wykonania w zakresie zadań dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów.
  • Opracowywanie odpowiedzi w zakresie właściwości wydziału na zapytania skierowane do departamentu przez organy kontrolujące, osoby fizyczne wnioskujące o udzielenie informacji publicznej oraz komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku pracy w obszarze rachunkowości lub planowania i wykonania budżetu
  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub controlingu
  • Znajomość rachunkowości oraz zasad księgowości
  • Znajomość zasad funkcjonowania i rozliczania projektów UE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2016/080/FK

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3490

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 15.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×