Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 5476ARCHIWALNE z dnia 15.11.2016 r.
-
Oferty do
29
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: planowania budżetu Ministerstwa Finansów
w Wydziale Planowania Budżetu dysponenta III stopnia części 19 w Ministerstwie Finansów, Departament Finansów i Księgowości
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie projektów planów oraz planów dochodów i wydatków w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym z uwzględnieniem zgłoszeń komórek organizacyjnych Ministerstwa, weryfikowanie zgłaszanych zadań z innymi wcześniej przekazywanymi drukami planistycznymi (dotyczy głównie zadań finansowanych ze środków pomocowych) oraz opracowywanie układu wykonawczego dla dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych – Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów na podstawie przydzielonych limitów.
- Monitorowanie realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz sporządzanie wniosków i decyzji zmieniających plan finansowy dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów, również w zakresie środków pomocowych.
- Wprowadzanie danych do systemu TREZOR, ZEFIR 2 oraz obowiązujących aplikacji z zakresu pracy wydziału (między innymi decyzji budżetowych, wniosków zwiększających/zmniejszających plan wydatków dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych — Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów oraz wniosków o wydanie decyzji blokujących środki na wydatki budżetowe dysponenta).
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz z wykonania planów dochodów, wydatków, zadań finansowanych ze środków pomocowych oraz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
- Opracowywanie harmonogramów wydatkowania środków ujętych w planie dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów.
- Opiniowanie wniosków złożonych przez komórki merytoryczne Ministerstwa w zakresie potrzeb finansowych i przekazywanie przełożonym.
- Przygotowywanie wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego i monitorowanie jego wykonania w zakresie zadań dysponenta trzeciego stopnia środków budżetowych - Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów.
- Opracowywanie odpowiedzi w zakresie właściwości wydziału na zapytania skierowane do departamentu przez organy kontrolujące, osoby fizyczne wnioskujące o udzielenie informacji publicznej oraz komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku pracy w obszarze rachunkowości lub planowania i wykonania budżetu
- Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub controlingu
- Znajomość rachunkowości oraz zasad księgowości
- Znajomość zasad funkcjonowania i rozliczania projektów UE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2016/080/FK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.