Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 51062ARCHIWALNE z dnia 16.07.2019 r.
-
Oferty do
30
lipca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: zapobiegania, wykrywania i korygowania nieprawidłowości i nadużyć
w Wydziale Nieprawidłowości w Departamencie Programów Infrastrukturalnych
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Informowanie, potwierdzanie i usuwanie nieprawidłowości, w tym: raportowanie o nieprawidłowościach (PO IiŚ 2014-2020), udzielanie wyjaśnień oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań pojawiających się problemów, weryfikowanie informacji o nieprawidłowościach, współpraca z organami zewnętrznymi (m.in. OLAF, Prokuratura, UOKiK, ABW, CBA), udzielanie wyjaśnień w zakresie korygowania wydatków
- Poświadczanie wydatków w PO IiŚ 2014-2020, w tym: analizowanie i uwzględnianie wyników kontroli, audytów, innych informacji w procesie poświadczania wydatków, weryfikacja poświadczeń i deklaracji wydatków przekazywanych przez IP pod kątem stwierdzonych nieprawidłowości i podejrzeń nadużyć finansowych, przygotowywanie rocznego rozliczenia dla PO IiŚ 2014-2020 – w zakresie stwierdzanych nieprawidłowości i nadużyć finansowych
- Rozpatrywanie skarg, wniosków, innych sygnałów obywatelskich oraz wydawanie opinii, w tym: analizowanie składanych skarg, wniosków, innych sygnałów obywatelskich i zbieranie dodatkowych wyjaśnień/ dokumentów, udzielanie odpowiedzi na złożone skargi, wnioski, inne sygnały obywatelskie, przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości, wydawanie opinii w sprawie
- Prowadzenie kontroli, w tym: kontroli systemowych w IP lub IW POIiŚ oraz kontroli projektów m.in. w obszarze nieprawidłowości i przeciwdziałania oszustwom, przygotowywanie kontroli, sporządzanie informacji pokontrolnych, rozpatrywanie zastrzeżeń, sporządzanie zaleceń pokontrolnych, propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych, prowadzenie kontroli krzyżowych
- Prowadzenie analizy ryzyka nadużyć finansowych, analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania, w tym: zaprojektowanie odpowiednich działań w celu wczesnej identyfikacji i skutecznego przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom finansowym, analizowanie zgromadzonych danych, a następnie podejmowanie decyzji dot. kwalifikowania zgłoszonych przypadków, identyfikowanie problemów, zagrożeń, gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz, zestawianie, wizualizacja danych, formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji
- Zamykanie pomocy, w tym: weryfikowanie usunięcia nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach zamykanego programu, przygotowywanie zestawień w zakresie wykrytych nieprawidłowości, zwróconych bądź pozostających do zwrotu środków, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi dotyczących dokumentacji zamknięcia, weryfikowanie wyjaśnień przedstawianych przez beneficjentów
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących realizacji programu, w tym weryfikacja dokumentów (m.in. porozumień, wytycznych, procedur wewnętrznych, instrukcji wykonawczych) dotyczących POIiŚ 14-20, w zakresie identyfikowania i usuwania nieprawidłowości
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy w obszarze wdrażania programów finansowanych ze środków funduszy europejskich
- znajomość krajowych aktów prawnych związanych z wdrażaniem krajowych programów operacyjnych
- znajomość unijnych aktów prawnych związanych z wdrażaniem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności
- znajomość zasad prowadzenia kontroli w ramach funduszy UE
- znajomość prawa zamówień publicznych, finansów publicznych
- znajomość zasad przeciwdziałania i korygowania nieprawidłowości, w tym nadużyć finansowych, w ramach PO IiŚ
- umiejętność zaawansowanej obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty papierowe można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: DPI 108
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DPI-108
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 77 60, zaś w zakresie dotyczącym rekrutacji pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.