Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 46508ARCHIWALNE z dnia 19.04.2019 r.

  • Oferty do
    29

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: księgowości

w Wydziale Finansowo - Księgowym, Departament Ekonomiczny



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

WARUNKI PRACY

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
Brak
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
- możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.

ZAKRES ZADAŃ

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych potwierdzających zdarzenia zachodzące na poziomie dysponenta głównego, w tym w ramach projektów współfinansowanych z budżetu UE oraz dotacji udzielanych na zadania edukacyjne w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej.
  • Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji finansowo-księgowej operacji współfinansowanych z budżetu UE dla każdego projektu realizowanego w ramach PO PT i POWER w celu zapewnienia prawidłowego rozliczania projektów.
  • Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej: środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, depozytów, dokumentów dotyczących UE oraz z wykonania planu dochodów i wydatków realizowanych na poziomie dysponenta pierwszego i trzeciego stopnia w celu zapewnienia pełnej realizacji sprawozdawczości.
  • Przygotowanie, analizowanie i uzgadnianie danych do sprawozdań oraz przygotowanie zestawień dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków w ramach realizowanych projektów PO PT, POWER w celu przygotowania załącznika do wniosku o płatność.
  • Analizowanie i rozliczanie bieżących i okresowych wydatków oraz kosztów na poziomie dysponenta pierwszego i trzeciego stopnia – w celu prawidłowego ujmowania danych w księgach rachunkowych.
  • Weryfikacja należności wraz z ich wiekowaniem, naliczanie odsetek od należność cywilnoprawnych i publicznoprawnych w celu wystawienia noty odsetkowej.
  • Opiniowanie aktów prawnych UE oraz projektów budżetu i umów UE w zakresie zagadnień związanych z finansowaniem oświaty w celu przygotowania stanowiska resortu.
  • Archiwizowanie dokumentów potwierdzających wykonywanie zadań w ramach realizowanych projektów, w celu zapewnienia kompletności i ciągłości historii finansowania projektów dla projektów PO KL, PO PT, POWER oraz przyznanych grantów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze księgowości
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w jednostce sektora finansów publicznych, w realizowaniu zadań związanych z rozliczaniem projektów unijnych: kontroli formalno-rachunkowej dowodów zdarzeń gospodarczych finansowanych w ramach projektów EFS, ewidencji księgowej poniesionych wydatków w ramach realizowanych projektów EFS na podstawie dokumentów źródłowych oraz na podstawie informacji dla Beneficjenta o wynikach weryfikacji wniosków o płatność, przygotowaniu zestawień dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków w ramach realizowanych projektów EFS w celu przygotowania załącznika do wniosku o płatność.
  • umiejętność obsługi systemu Enova w zakresie finansowo – księgowym
  • umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBP, BGK ZLECENIA)
  • umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym
  • umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokument potwierdzający przeszkolenie z zakresu rachunkowości
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie dotyczace umiejętność obsługi systemu Enova w zakresie finansowo – księgowym
  • oświadczenie dotyczące umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBP, BGK ZLECENIA)
  • oświadczenie dotyczące umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • dokument potwierdzający umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.CH. Szucha 25, pok. 124
    00-918 Warszawa
    (z dopiskiem „Oferta pracy: DE/WFK/StS/13" Zastępstwo)


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze
• Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J.Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa
• Kontakt do inspektora ochrony danych: z inspektorem można się skontaktować przesyłając informacje na adres mailowy: inspektor@men.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: zebrane dane osobowe w zakresie obsługi informatycznej będą przetwarzane przez Centrum Informatyczne Edukacji – jednostkę podległą Ministrowi Edukacji Narodowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
• Uprawnienia na podstawie przepisów RODO:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c oraz art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie jest stosowane profilowanie; fakt przekazania dodatkowych danych, niewymaganych w ogłoszeniu, uznajemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Oferty złożone po terminie oraz oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i własnoręcznie podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych) zostaną odrzucone.

Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń dla kandydatów, które znajduje się pod ogłoszeniem oraz na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca - wzory oświadczeń”.

Ministerstwo Edukacji Narodowej rekomenduje przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo.

Przekazanie kopii dokumentów i oświadczeń dodatkowych nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 22-34-74-244.

Pracownikom oferujemy m.in.:
•   „trzynaste” wynagrodzenie
•   pakiet szkoleń
•   możliwość refundacji/dofinansowania kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
•   pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do kart sportowych)
•   dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
•   stołówkę w budynku MEN
•   parking dla rowerów
•   dobrą lokalizację
•   miłą atmosferę pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 610

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjne

Wprowadzono: 19.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×