Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 44985ARCHIWALNE z dnia 22.03.2019 r.
-
Oferty do
5
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Geodezji i Klasyfikacji Gruntów w Departamencie Gospodarki Ziemią
Warszawa
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- współpraca w programowaniu, wdrażaniu i realizacji działania 1.7 „Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa”– schemat I „Scalanie gruntów” realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz w ramach działania „Inwestycje w środki trwałe”, poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w celu poprawy struktury obszarowej gospodarstw rolnych poprzez wykonywanie scaleń i wymian gruntów,
- współpraca z innymi departamentami Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz ministerstwami, samorządami województw, biurami geodezji i urządzeń rolnych, a także uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach w kraju i zagranicą oraz przygotowywanych przez departament akcjach o charakterze informacyjnym, popularyzacyjnym i szkoleniowym, związanych z przygotowywaniem i wdrażaniem programów, o których mowa w zadaniu pierwszym reprezentując na wspomnianych spotkaniach urząd, w celu właściwego administrowania środkami wspólnotowymi,
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz przygotowywanie propozycji ich zmian z zakresu scaleń i wymian gruntów, o których mowa w zadaniu pierwszym, w celu regulacji tych zagadnień oraz ich dostosowania do aktualnych potrzeb i uwarunkowań, w ramach PROW 2014-2020,
- opiniowanie projektów aktów prawnych wpływających do departamentu, przygotowywanie propozycji ich zmian oraz opracowywanie wytycznych dotyczących prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa z zakresu scaleń i wymiany gruntów, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, geodezji rolnej, gospodarki nieruchomościami oraz pomocy na rzecz rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, w celu doprecyzowania zapisów aktów prawnych do aktualnych uwarunkowań,
- przygotowanie sprawozdań z zakresu wykonywania scaleń i wymian gruntów oraz wykonawstwa prac geodezyjnych na potrzeby rolnictwa dla dokonywania okresowych analiz i ocen realizacji prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, w ramach PROW 2014-2020, w celu właściwego administrowania środkami wspólnotowymi,
- prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości rolnych, w powiązaniu z ewidencją gruntów i budynków na obszarach wsi oraz współudział z organami odpowiedzialnymi za założenie i prowadzenie katastru nieruchomości, w celu przygotowania odpowiedzi na zadane zapytania,
- rozpatrywanie odwołań, skarg i zażaleń od decyzji terenowych organów administracji publicznej w sprawach dotyczących scaleń i wymian gruntów oraz opracowywanie projektów decyzji (postanowień) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi jako organu wyższego stopnia lub organu naczelnego, w celu weryfikacji prawidłowości decyzji pierwszoinstancyjnych,
- nadzór merytoryczny nad prowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie całego kraju, współpraca z innymi departamentami MRiRW oraz innymi organami administracji publicznej w zakresie problematyki związanej z gleboznawczą klasyfikacją gruntów, przygotowywania stanowisk, projektów odpowiedzi i opinii resortu w tym zakresie, w celu zapewnienia prawidłowego postępowania administracyjnego z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe : geodezyjne lub prawnicze lub administracyjne,
- 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- znajomość zagadnień z zakresu scalania i wymiany gruntów,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa geodezyjno-kartograficznego,
- znajomość zagadnień z zakresu legislacji,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego i wybranych zagadnień prawa cywilnego,
- znajomość zagadnień z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania organów administracji publicznej, jej zadań i podziału kompetencji,
- znajomość zagadnień z zakresu rozwoju obszarów wiejskich,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- studia podyplomowe w zakresie: administracji lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb,
- roczne doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z orzecznictwem administracyjnym w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- znajomość zagadnień związanych z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu roczne doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z orzecznictwem administracyjnym w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie studiów podyplomowych w zakresie: administracji lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15).
z dopiskiem: „oferta pracy – starszy specjalista w GZ – zastępstwo”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO) uprzejmie informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Siedziba Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi znajduje się w Warszawie, ul. Wspólna 30, kod 00-930.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - iod@minrol.gov.pl., tel. 22 623 26 25.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, tj. na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Administrator, nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 lat od dnia rozpoczęcia procesu naboru, a następnie będą komisyjnie niszczone.
7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania; prawo do żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia zgody przysługuje Pani/Panu o ile dane zostały pozyskane na podstawie Pani/Pana zgody i obowiązek ich przetwarzania nie będzie wynikał z przepisów prawa.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9) Podanie przez Panią/Pana danych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, co oznacza, że żadne decyzje dotyczące osoby, której dane dotyczą, nie będą zapadać automatycznie oraz że nie będą tworzone żadne profile dotyczącej Pani/Pana osoby.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie na zastępstwo.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.