Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 4153ARCHIWALNE z dnia 04.10.2016 r.

  • Oferty do
    18

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Wydziale Zaopatrzenia i Ewidencji Mienia w Biurze Administracyjno-Budżetowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa, - zagrożenie korupcją, - stres związany z kontaktowaniem się z firmami zewnętrznymi (dostawcy). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - użytkowanie sprzętu biurowego, - praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym, - budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru, - budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.

ZAKRES ZADAŃ

  • dysponowanie mieniem MRiRW, w tym udział w odbiorze towaru od dostawcy oraz wskazanie miejsca przeznaczenia, prowadzenie ewidencji ilościowej, ilościowo-wartościowej majątku Ministerstwa oraz weryfikacja i aktualizacja danych ewidencyjnych dotyczących składników majątku w tym ich lokalizacji, w celu prawidłowego i rzetelnego gospodarowania majątkiem urzędu przy wykorzystaniu programu komputerowego OPTIest, w tym w ramach zadań związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  • wykonywanie zadań związanych w administrowaniem systemu komputerowego OPTIest oraz wspieranie pozostałych użytkowników aplikacji od strony technicznej, w celu prawidłowego funkcjonowania systemu obsługującego ewidencję majątkową Ministerstwa,
  • dokonywanie bieżącej analizy zapisów w kartotekach ewidencyjnych systemu komputerowego OPTIest w celu rzetelnego i prawidłowego ewidencjonowania składnikami majątku Ministerstwa,
  • prowadzenie imiennych kart wyposażenia pracowników Ministerstwa oraz kart sprzętowych mienia znajdującego się w posiadaniu Ministerstwa w systemie komputerowym OPTIest w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
  • znakowanie wprowadzonych do systemu ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych i wyposażenia w celu określenia przynależności i zakwalifikowania składników majątkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie danych z systemu komputerowego OPTIest, w tym na rzecz obsługi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  • prowadzenie uzgodnień z Wydziałem Księgowości i Sprawozdawczości w zakresie stanu ewidencyjnego majątku Urzędu, przy wykorzystaniu programu komputerowego OPTIest w celu realizacji wymogów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w tym na rzecz obsługi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  • weryfikowanie i uzupełnianie wykazu składników majątku zbędnego lub zużytego o dane dotyczące wartości ewidencyjnej i umorzeniowej oraz opiniowanie przydatności składników majątku w związku ze współpracą z Komisją do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania oraz likwidacji zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania majątkiem Ministerstwa, w tym na rzecz obsługi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  • monitorowanie zapotrzebowania urzędu na określone asortymenty w celu przygotowania informacji na potrzeby przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia, monitorowanie stopnia realizacji umów, zapewniając terminowość i odpowiednią jakość realizowanych zadań oraz realizacja zamówień w zakresie umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia w celu zapewnienia właściwego poziomu i ciągłości funkcjonowania Urzędu w ścisłej współpracy z Wydziałem Budżetowo-Rachunkowym w zakresie źródeł finansowania i dostępności środków na sfinansowanie realizowanych zamówień, w tym na potrzeby obsługi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • 2-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów Zamówień Publicznych,
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego,
  • znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową oraz ewidencją mienia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie wyższe z obszaru nauk technicznych lub z dziedziny nauk ekonomicznych lub o kierunku administracja,
  • 6-miesięczny staż pracy w administracji publicznej,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 6-miesięczny staż pracy w administracji publicznej.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
    lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
    z dopiskiem: „oferta pracy – starszy specjalista w AB”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.



Liczba odwiedzin: 4034

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 04.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×