Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 40543ARCHIWALNE z dnia 08.01.2019 r.
-
Oferty do
21
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Administracyjnym Biura Administracyjnego
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- najem i użyczanie nieruchomości na potrzeby Ministerstwa, w tym: sporządzanie i uzgadnianie projektów umów najmu i użyczanie powierzchni, sporządzanie analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych na potrzeby Ministerstwa, przygotowywanie zestawień powierzchni wykorzystywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Ministerstwa oraz ponoszonych z tego tytułu opłat, kontrolowanie prawidłowości realizacji zawartych umów
- prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem i eksploatacją powierzchni w pomieszczeniach pozostających w dyspozycji Ministerstwa, w tym: opracowanie koncepcji dotyczących podziału pomieszczeń, zapewnienie wyposażenia pomieszczeń, zabezpieczenie pomieszczeń na potrzeby prowadzonych w Ministerstwie kontroli zewnętrznych, dokonywanie bieżących przeglądów ogólnego stanu technicznego pomieszcze
- bieżąca obsługa Systemu Kontroli Dostępu do powierzchni najmowanych przez Ministerstwo w zakresie właściwości Wydziału Administracyjnego (z wyłączeniem obsługi informatycznej), w tym: kodowanie i wydawanie kart dostępu pracownikom, kontrola dostępu w strefach – zabezpieczenie przez rozszczelnieniem stref, utrzymanie bieżącej współpracy z ochroną budynku
- organizowanie i optymalizowanie zakupów towarów i usług na potrzeby Ministerstwa w obszarze eksploatacji powierzchni najmowanej lub użyczanej przez Ministerstwo oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, w tym: szacowanie wartości zamówienia na towary i usługi z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatku i źródła finansowania, przeprowadzanie bieżącego rozeznania rynku, negocjowanie cen i warunków dostaw towarów i usług, kontrolowanie jakości zakupionych towarów i usług w celu wyeliminowania wadliwych i ustalenia najbardziej odpowiednich przy przyszłych zakupach
- udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w obszarze eksploatacji powierzchni najmowanej lub użyczanej przez Ministerstwo oraz zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, w tym: przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, nadzorowanie wykonania umowy, przeprowadzenie odbioru przedmiotu umowy
- gospodarowanie środkami finansowymi na poziomie komórki organizacyjnej/ zadania, w tym: weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych, wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych
- nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innym podmiotami w obszarze realizowanych zadań, w tym: monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia, kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia, aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej w obszarze eksploatacji i obsługi
- Wiedza z zakresu prawa cywilnego
- Wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych
- Umiejętność sporządzania umów
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Rzetelność
- Orientacja na klienta/ interesanta
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: przy planowaniu i realizacji zakupów oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze eksploatacji i obsługi
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego przy planowaniu i realizacji zakupów oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BA-1/19
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.