Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 37217ARCHIWALNE z dnia 02.11.2018 r.
-
Oferty do
16
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kontroli gospodarowania wodami
w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami w Departamencie Orzecznictwa i Kontroli Gospodarowania Wodami
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kontroli w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: złożenie oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie z kontroli, prowadzenie analizy przedkontrolnej, sporządzanie upoważnień do kontroli, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzenie stanowiska, formułowanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzenie stanowiska
- opracowywanie i aktualizowanie systemu zarządzania i/lub kontroli oraz procedur kontroli w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: udział w opiniowaniu projektów dokumentów związanych z systemem zarządzania i/lub kontroli, przygotowanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, organizowanie spotkań z osobami prowadzącymi czynności kontrolne (wymiana doświadczeń, informacji, dobrych praktyk)
- prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych w zakresie ustalenie linii brzegu i rozgraniczenia gruntów, w tym: opracowywanie lub opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, opracowywanie lub opiniowanie projektów zażaleń, odwołań w postępowaniu administracyjnym, rozpatrywanie ponagleń, prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie/ prowadzenie rozprawy administracyjnej)
- współpraca z organami kontroli zewnętrznych w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: wsparcie organizacyjne procesu kontroli/ audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych/ po audycie
- rozpatrywanie skarg/ wniosków/ odwołań/ petycji w zakresie kontroli gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ustalania linii brzegu oraz rozgraniczania gruntów, w tym: udzielanie odpowiedzi na złożone skargi/ wnioski/ odwołania/ petycje, przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości, analizowanie składanych skarg/ zażaleń/ odwołań/ wniosków/ petycji/ interpelacji i innych sygnałów obywatelskich i zbieranie dodatkowych wyjaśnień/ dokumentów
- monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów/ rekomendacji/ wytycznych/ opinii, analizowanie planowanych zmian prawnych, przekazywanie informacji zainteresowanym
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w obszarze kontroli gospodarowania wodami lub orzecznictwa administracyjnego w zakresie gospodarki wodnej
- Znajomość ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, o udostępnianiu informacji publicznej
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Asertywność
- Rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku inżynieria środowiska lub budownictwo wodne lub ochrona środowiska lub podyplomowe z zakresu gospodarki wodnej
- doświadczenie zawodowe: w obszarze kontroli lub orzecznictwa administracyjnego, dotyczącego ustalania linii brzegu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli gospodarowania wodami lub orzecznictwa administracyjnego w zakresie gospodarki wodnej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub orzecznictwa administracyjnego, dotyczącego ustalania linii brzegu
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DOK-13/18
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.