Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 36809ARCHIWALNE z dnia 26.10.2018 r.
-
Oferty do
8
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: płac i ewidencji finansowo-księgowej wynagrodzeń
w Wydziale Płac w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie obsługi płacowej, w tym: naliczanie wynagrodzeń/ świadczeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń dla członków Komitetu Audytu/ Rzecznika Dyscyplinarnego, weryfikowanie prawidłowości naliczania składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń z ZUS, obsługa płatności w systemach bankowości elektronicznej, zgłaszanie/ wyrejestrowywanie osób do/ z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w programie Płatnik, przygotowywanie zestawień dotyczących wynagrodzeń w formie tabelarycznej o różnym stopniu złożoności, udział w sporządzaniu sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń lub pisemnych informacji, sporządzanie miesięcznej deklaracji rozliczeniowej wraz z raportami w programie Płatnik, sporządzanie rocznych informacji dla osób ubezpieczonych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących PFRON, wystawianie rocznych deklaracji podatkowych dla osób fizycznych, ewidencjonowanie wynagrodzeń na kartach wynagrodzeń oraz zwolnień lekarskich na kartach zasiłkowych
- prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: weryfikacja zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.), sporządzanie sprawozdań budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu
- prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w tym: kontrolowanie prawidłowości zapisów dotyczących ewidencji księgowej wynagrodzeń/ świadczeń, księgowanie list wynagrodzeń/ świadczeń, dekretowanie dowodów księgowych
- gospodarowanie funduszem wynagrodzeń, w tym: sporządzanie informacji na temat zaangażowania środków funduszy w umowy o pracę, przygotowywanie materiałów służących rozdysponowaniu środków funduszu nagród
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w obszarze płac
- Umiejętność sporządzania list płac i innych wypłat z tytułu stosunku pracy
- Umiejętność rozliczania wynagrodzeń i odpowiedniego rozliczania zobowiązań publiczno-prawnych pracodawcy
- Wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej, w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych
- Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
- Praca pod presją czasu
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Rzetelność
- Współpraca
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/ rachunkowości
- Znajomość programu księgowego QNT
- Znajomość programu bankowego NBE, BGK
- Znajomość obsługi systemu Płatnik
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze płac
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-4/18
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.