Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 34299ARCHIWALNE z dnia 20.09.2018 r.
-
Oferty do
10
października
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: księgowości i rozliczeń
w Wydziale Obsługi Finansowej Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Warszawa
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 100 02-514 WARSZAWA
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie ewidencji syntetycznej i analitycznej dla działalności budżetowej i pozabudżetowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozwiązaniami przyjętymi przez Komendę Główną Straży Granicznej, w celu ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych występujących w Komendzie Głównej Straży Granicznej oraz koordynowanie prac mających na celu prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych KGSG,
- sporządzanie rocznych i wieloletnich planów finansowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, koordynowanie wydatków z posiadanym planem finansowym w celu zabezpieczenia potrzeb Komendy Głównej Straży Granicznej oraz niedopuszczanie do przekroczenia planu oraz koordynacja prac z tym związanych,
- koordynowanie pracami przedstawicieli służb finansowych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej realizujących zadania związane z obsługą funduszy realizowanych z udziałem środków zagranicznych, środków Unii Europejskiej, środków europejskich, w celu terminowego i rzetelnego opracowywania sprawozdań na potrzeby kierownictwa formacji,
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego, sprawozdań budżetowych i finansowych, w celu zapewnienia płynności finansowej Komendy Głównej Straży Granicznej,
- sporządzanie doraźnych korekt planów finansowych wydatków budżetowych w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Straży Granicznej w celu przygotowania projektu ustawy budżetowej oraz planu finansowego jednostki jako podstawy gospodarki finansowej,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz rocznych sprawozdań finansowych, okresowych i doraźnych informacji budżetowych i finansowych w celu przedstawienia danych dotyczących wykonania planów finansowych dochodów i wydatków budżetowych oraz uzgadnianie realizowanych wydatków budżetowych z komórkami zaopatrującymi KGSG, które są odpowiedzialne za ich wykonanie,
- dokonywanie dekretacji dokumentów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych w zakresie wydatków budżetowych KGSG, dochodów budżetowych KGSG, wydatków pozabudżetowych KGSG oraz w układzie budżetu zadaniowego KGSG, w celu ujęcia ich w księgach rachunkowych KGSG,
- monitorowanie wykorzystania planu finansowego wydatków budżetowych KGSG w zakresie funduszu reprezentacyjnego, funduszu nagród i funduszów operacyjnych w celu zapewnienia płynności finansowej jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze planowania, sprawozdawczości lub księgowości budżetowej
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej itp.,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych,
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- asertywność, umiejętność przekonywania,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100 02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy – starszy specjalista WOF BF KGSG oraz numer ogłoszenia"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: brak
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
UWAGA ! WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ORAZ KOPIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.
Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie: http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
Z uwagi na wymóg posiadania profilowanego doświadczenia zawodowego prosimy o dołączenie zakresów obowiązków lub referencji opisujących zadania wykonywane na stanowisku pracy.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2300 zł. netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.