Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3391ARCHIWALNE z dnia 10.09.2016 r.

  • Oferty do
    15

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: rozwoju zawodowego

w Wydziale Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); zagrożenie korupcją (dokonywanie rozeznania rynku, wyceny i propozycji wyboru firm szkoleniowych w związku z organizowanymi szkoleniami dla pracowników MF); permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie projektu planu budżetu szkoleniowego oraz planu szkoleń dla pracowników ministerstwa, koordynowanie procesu dokonywania zakupów ze środków publicznych w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników Ministerstwa Finansów
  • organizowanie działań szkoleniowych dla pracowników MF, w tym dotyczących szkoleń centralnych realizowanych we współpracy z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, współpraca z komórkami organizacyjnymi ministerstwa w zakresie uzgadniania płatnych działań rozwojowych w ramach indywidualnego programu rozwoju zawodowego członka korpusu służby cywilnej oraz nadzór nad realizacją szkoleń dla pracowników ministerstwa i ocena ich efektywności
  • koordynowanie procesu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników MF związanych ze znajomością języków obcych
  • projektowanie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Ministerstwa Finansów
  • koordynowanie procesu przygotowania ofert oraz odbywania staży, praktyk, wolontariatów w MF, a także staży międzydepartamentalnych w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz prowadzenie spraw dotyczących zbierania i udostępniania materiałów do prac magisterskich i innych prac naukowych
  • koordynowanie pracy grupy trenerów wewnętrznych ministerstwa
  • koordynowanie procesu szkolenia pracowników w ramach zdalnego, informatycznego systemu szkoleniowego Atena 2

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z obszaru nauk społecznych
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w komórce organizacyjnej realizującej zadania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub w obszarze związanym z organizowaniem szkoleń
  • Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych w tym zakresie
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analizowania informacji, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie, rozumienie literatury przedmiotu oraz tworzenie tekstów z obszaru zadań wydziału
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń, dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń, dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2016/069/BDG

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem:
http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3334

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Snitkiewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×