Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 32972ARCHIWALNE z dnia 29.08.2018 r.
-
Oferty do
12
września
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w sprawach związanych z realizacją projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w celu umożliwienia Ministerstwu zakupu potrzebnych towarów i usług oraz realizacji robót budowlanych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
- przekazywanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz zamieszczanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych, w tym w sprawach związanych z realizacją projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w Biuletynie Zamówień Publicznych, w celu zapewnienia jawności postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- uczestniczenie w opiniowaniu aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w celu zgłoszenia stanowiska Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym w zakresie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej MRiRW informacji i dokumentów dotyczących zamówień publicznych, w tym w zakresie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w celu zapewnienia zachowania zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców,
- przygotowywanie zestawień, w tym spraw związanych z realizacją projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, na potrzeby kontroli, w celu przekazania informacji niezbędnych do kontroli,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, w tym zamówień związanych z realizacją projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w zakresie prowadzonych przez wydział spraw, w celu zapewnienia prawidłowości archiwizowania wniosków i umów służącego m.in. opracowywaniu sprawozdania rocznego dla Urzędu Zamówień Publicznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- 2-letni staż pracy w obszarze zamówień publicznych,
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień dotyczących administracji publicznej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze,
- 1,5 roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej,
- przeszkolenie z zakresu finansów publicznych oraz dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy w obszarze zamówień publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 1,5 roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu finansów publicznych oraz dyscypliny finansów publicznych,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
z dopiskiem: „oferta pracy – starszy specjalista w BDG”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO) uprzejmie informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Siedziba Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi znajduje się w Warszawie, ul. Wspólna 30, kod 00-930. 2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - iod@minrol.gov.pl., tel. 22 623 26 25. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, tj. na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5) Administrator, nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przechowywane przez okres 3 lat od dnia rozpoczęcia procesu naboru, a następnie będą komisyjnie niszczone. 7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania; prawo do żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia zgody przysługuje Pani/Panu o ile dane zostały pozyskane na podstawie Pani/Pana zgody i obowiązek ich przetwarzania nie będzie wynikał z przepisów prawa. 8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9) Podanie przez Panią/Pana danych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 10) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, co oznacza, że żadne decyzje dotyczące osoby, której dane dotyczą, nie będą zapadać automatycznie oraz że nie będą tworzone żadne profile dotyczącej Pani/Pana osoby.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.