Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 29424ARCHIWALNE z dnia 26.06.2018 r.

  • Oferty do
    10

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi finansowo-księgowej

w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Zagrożenie korupcją. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • a) Przyjmowanie i dokonywanie wstępnej kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów memoriałowych, w tym w zakresie zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym oraz terminów płatności i realizacji wydatków również w zakresie projektu pn. Platforma Integracji Usług i Danych; b) dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów memoriałowych; c) sporządzanie poleceń przelewów; d) dekretowanie operacji z wyciągów bankowych; e) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Bieżące kontrolowanie dokumentów księgowych w zakresie udzielonych dotacji i płatności z budżetu środków europejskich pod względem formalnym i rachunkowym. Sprawowanie nadzoru nad gospodarowaniem środkami budżetowymi, wykonaniem budżetu, realizacją harmonogramu zasileń – zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  • Prowadzenie obsługi kasowej i bankowych operacji gospodarczych rozliczanych w złotych oraz w zagranicznych środkach płatniczych w zakresie: a) rozliczania kosztów delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, wpłat i wypłat dotyczących rozliczeń z ZFSŚ, b) wypłat wynagrodzeń oraz nagród z tytułu umów zleceń, umów o dzieło i innych wypłat dla pracowników i osób współpracujących z MC, c) wadia oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wniesionego w formie poręczenia i gwarancji bankowych oraz ubezpieczeniowych.
  • Formułowanie finansowych ocen wykorzystania dotacji udzielanych na realizację przedsięwzięć wspierających rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz dotacji z zakresu informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, jak również dotacji udzielonej z budżetu dysponenta części 27.
  • Kwartalne naliczanie odsetek od kwot dotacji przypisanych do zwrotu, na bieżąco weryfikowanie wpłat dokonywanych przez beneficjentów dotacji oraz inicjowanie działań zmierzających do odzyskania środków dotacji, które zostały przez beneficjentów wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem, naruszeniem procedur określonych w przepisach, zostały pobrane nienależnie lub w nadmiernej wysokości.
  • Analizowanie jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek podległych Ministrowi Cyfryzacji lub przez niego nadzorowanych w celu sporządzenia łącznych sprawozdań budżetowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków budżetowych takich jak Rb-23, Rb-28, Rb-28 Programy, Rb-28 UE, Rb-27, BZ 1 i łącznych sprawozdań finansowych.
  • Importowanie z bankowości elektronicznej wyciągów bankowych, księgowanie w systemie finansowo-księgowym jednostek wyciągów bankowych wydatków i dochodów budżetowych w zakresie Dysponenta części. Analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych oraz dokonywanie oceny sytuacji finansowej organizacji, wobec których wszczęto postępowanie administracyjne w celu wydania prawidłowej decyzji administracyjnej.
  • Opiniowanie, pod kątem finansowym, projektów umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub kierownictwa Departamentu. Aktualizowanie zapotrzebowania na środki pieniężne w systemie TREZOR na dany miesiąc w zakresie dysponenta trzeciego stopnia.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w komórce finansowej administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych
  • Umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu finansów publicznych lub rachunkowości budżetowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Pod adresem:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Starszy specjalista MC/DBiF/WF/8.4”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Cyfryzacji z siedzibą przy ul. Królewskiej 27, 00-060 Warszawa.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@mc.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Dyrektora Generalnego Ministerstwa Cyfryzacji.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.


Co oferujemy naszym pracownikom?

•   rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
•   rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
•   stabilne zatrudnienie;
•   ruchomy czas pracy;
•   możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
•   dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
•   HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
•   Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
•   Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.


Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3364

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 26.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×