Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 28318ARCHIWALNE z dnia 05.06.2018 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: utrzymania infrastruktury IT
w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
lub
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Projektuje, utrzymuje i optymalizuje działanie środowiska teleinformatycznego GUGiK oraz monitoruje działanie tego środowiska w zakresie wydajności z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
- Konfiguruje urządzenia i infrastrukturę serwerową, aktualizacje oprogramowanie typu firmware oraz dokonuje monitoringu parametrów działania urządzeń z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
- Zapewnia ciągłość działania środowiska teleinformatycznego GUGiK poprzez: wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitoring infrastruktury sprzętowo-programowej, wykrywanie oraz analizę błędów, problemów i nieprawidłowości w funkcjonowaniu środowiska oraz ich usuwanie, rejestrowaniu i eskalacji incydentów/problemów do podmiotów świadczących II i III linię wsparcia, wykonywanie cyklicznych analiz ryzyka środowiska teleinformatycznego, raportowanie stanu funkcjonowania środowiska teleinformatycznego.
- Współpracuje z podmiotami (pracownicy firm zewnętrznych) wykonującymi zadania w zakresie utrzymania infrastruktury (II i III linia wsparcia) oraz dostawcami infrastruktury.
- Tworzy i aktualizuje dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska teleinformatycznego GUGiK.
- Zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego GUGiK poprzez monitorowanie środowiska IT pod kątem naruszeń bezpieczeństwa, wykrywanie i analizę wykrytych podatności, usuwanie wykrytych podatności.
- Planuje, przygotowuje i monitoruje postępowania zakupowe i przetargowe w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK w tym postępowania realizowane ze środków Unijnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT, doświadczenie w celu utrzymania i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania infrastruktury IT
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość administrowania środowiskiem wirtualizacji VMware ESXi vSphere
- bardzo dobra znajomość administrowania systemami operacyjnymi: MS Windows Server; Linux CentOS
- umiejętności administrowania serwerami Blade i Rack
- umiejętność administrowania środowiskiem storage blokowym - SAN i NAS
- znajomość środowiska backupowego Symantec NetBackup
- znajomość dobrych praktyk w zarządzaniu usługami IT
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 28318 – starszy specjalista IZ/USIG/9”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa; e-mail: IDO@gugik.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.