Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 27133ARCHIWALNE z dnia 15.05.2018 r.

  • Oferty do
    25

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Budżetu części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe

w Wydziale Planowania Budżetu części 19, Departament Finansów i Księgowości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie niezbędnych materiałów do: projektu budżetu części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w zakresie resortowych dochodów i wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) oraz wydatków, które nie wygasają z upływem danego roku budżetowego, w oparciu o materiały jednostek podległych oraz komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów oraz do Wieloletniego Planu Finansowego Państwa dla części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w ujęciu zadaniowym w zakresie resortowych wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) w oparciu o materiały komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów. Wprowadzanie informacji w zakresie części 19 do „Systemu Informatycznego obsługi budżetu państwa TREZOR” w ujęciu tradycyjnym, a także obsługiwanie „Aplikacji BUZA” w zakresie planowania w ujęciu zadaniowym w szczegółowości funkcji, zadań, podzadań i działań.
  • Opracowywanie szczegółowego planu dochodów i wydatków części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w budżecie państwa i budżecie środków europejskich, w celu rozdysponowania środków budżetowych przyjętych w ustawie budżetowej, a następnie przekazywanie jednostkom podległym rocznych planów finansowych.
  • Monitorowanie realizacji budżetu części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym poprzez analizę wniosków w zakresie przyznawania dodatkowych środków budżetowych, stopnia wykonania wydatków w jednostkach podległych Ministrowi Finansów (we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów), opracowywanie projektów decyzji dotyczących zmian w budżecie państwa i budżecie środków europejskich w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz w wyniku decyzji dokonywanie zmian w planie w ciągu roku, a także uzgadnianie planów po zmianach. Obsługiwanie „Informatycznego Systemu obsługi budżetu państwa TREZOR” w zakresie części 19, w celu zachowania spójności między planem finansowym a prawidłowym rozdysponowaniem środków budżetowych dla jednostek podległych Ministrowi Finansów w pełnej szczegółowości paragrafów klasyfikacji budżetowej.
  • Opracowywanie okresowych (kwartalnych) i doraźnych analiz wykonania dochodów i wydatków budżetu części 19 umożliwiających podjęcie decyzji o dokonaniu zmian planów finansowych oraz w celu przedstawienia ich Kierownictwu Ministerstwa.
  • Realizowanie zadań związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu w zakresie dotacji do posiłków sprzedawanych w barach mlecznych.
  • Prowadzenie spraw z zakresu ustalania schematu, celów i mierników oraz zasad alokacji wydatków budżetu w ujęciu zadaniowym na kolejne lata dla części 19.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych w zakresie projektu ustawy budżetowej i wykonania budżetu części 19, celem przedstawienia ich Kierownictwu Ministerstwa, Komisji Sejmowej i Senackiej oraz Najwyższej Izbie Kontroli, a także opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje/zapytania poselskie oraz informacji dla związków zawodowych i dziennikarzy w zakresie właściwości departamentu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze planowania budżetowego w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym
  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • Znajomość procesu tworzenia i realizacji budżetu państwa, w tym w układzie zadaniowym
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Studia podyplomowe w zakresie rachunkowości budżetowej lub finansów publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji państwowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/070/FK

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-38-83.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2922

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Skipirzepska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 15.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×