Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26913ARCHIWALNE z dnia 11.05.2018 r.
-
Oferty do
25
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: rozliczania umów informatycznych
w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Rozliczeń Własnych, Departament Informatyzacji
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rozliczanie umów na zakupy i zamówienia informatyczne na potrzeby ewidencji księgowej, w tym: opisywanie i przeprowadzanie kontroli formalnej faktur i dokumentów odbioru w zakresie ich zgodności z umowami, prowadzenie ewidencji i monitorowanie realizacji umów z wykonawcami.
- Weryfikowanie Założeń dot. Zamówień (ZdZ) oraz projektów umów pod kątem właściwych odbiorów, możliwości poprawnego rozliczenia i zgodności z wymaganiami nakładanymi przez przepisy prawa i regulacje wewnętrzne.
- Dokonywanie kontroli formalnej pod kątem prawidłowości otrzymywanych od dostawców faktur i dokumentów odbioru zgodnie z obowiązującymi w MF przepisami, w szczególności w zakresie ich zgodności z umowami pod względem tożsamości przedmiotu umowy, istnienia potwierdzenia odpowiedniej jakości przez właściwą osobę, terminowości wykonania umowy i ceny.
- Rozliczanie zakupów i zamówień informatycznych finansowanych zarówno ze środków bieżących jak i inwestycyjnych (w podziale na składniki majątkowe wartości niematerialne i prawne).
- Rozliczanie zabezpieczeń wniesionych przez wykonawców z tytułu realizacji umów informatycznych i współpraca w tym zakresie z komórką finansową Ministerstwa Finansów.
- Wspieranie departamentu w toczących się postępowaniach sądowych wynikających ze zrealizowanych przez departament umów informatycznych poprzez prowadzenie korespondencji z komórką prawną oraz pośredniczenie w przekazywaniu dowodów w sprawie.
- Przygotowywanie projektów referencji dla wykonawców z tytułu należytego wykonania umów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze finansów publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość zasad rachunkowości budżetowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/065/DI
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 56 33