Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 25467ARCHIWALNE z dnia 12.04.2018 r.

  • Oferty do
    24

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: prawno-administracyjnych

Wydział Procesów Manualnego Poboru Opłat, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie i koordynowanie spraw formalno – administracyjnych w zakresie Wydziału, w tym administracja: wszelkich dokumentacji związanych z umowami, postępowaniami o udzielenia zamówienia publicznego. Przygotowanie dokumentacji dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie korespondencji, koordynacja przepływu informacji pomiędzy wykonawcą a stroną publiczną, nadzór nad prawidłowym i terminowym przepływem dokumentów pomiędzy uczestnikami obsługiwanych procesów , instytucjami oraz podmiotami zaangażowanymi w dany proces;
  • Przygotowanie, weryfikacja: dokumentacji projektowej, w tym umowy i dokumentacji dotyczącej postępowań o zamówienia publiczne, w ramach właściwości Wydziału pod względem zgodności prawnej z obowiązującymi przepisami, formalnej w zakresie podpisanych porozumień/umów i innych aspektów formalnych i prawnych;
  • Wsparcie współpracowników Wydziału w zakresie formalno – prawnym prowadzonych zadań i czynności oraz organizacji administracyjnej tych zadań;
  • Uczestnictwo w spotkaniach/posiedzeniach wewnętrznych oraz w spotkaniach zewnętrznych, w tym z wykonawcami umów; zapewnienie właściwego przygotowania na spotkania w ustaleniu z przełożonymi; przygotowania notatek, informacji, protokołów oraz innych pism i dokumentów o charakterze wewnętrznym w zakresie prowadzonych spraw;
  • Udział w pracach komisji przetargowych;
  • Przygotowania i sporządzenie analizy, kalkulacji, notatek, protokołów, dokumentacji i projektów stanowisk zamawiającego, m.in. w zakresie roszczeń, aneksów, prac dodatkowych, ugód, powstałych sporów przy zapewnieniu współpracy innych komórek organizacyjnych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego i ewentualnie innych podmiotów oraz organów administracji publicznej oraz prowadzenie wszelkich korespondencji w zakresie powierzonych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych;
  • Znajomość ustawy o autostradach płatnych oraz KFD;
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawne, ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w obszarze administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • Praktyczna znajomość w przygotowaniu i realizacji postepowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Praktyczna znajomość w archiwizacji i sporządzaniu dokumentów technicznych;
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • Umiejętność pracy w zespole i zdolności komunikacyjne, dokładność i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, wysokie poczucie odpowiedzialności, odporność na stres, umiejętność gospodarowania czasem.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa

    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.100.2018.308.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd. gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.).
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu o świadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
•   weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
•   weryfikacja wiedzy,
•   rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922, z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.



Liczba odwiedzin: 3108

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Karolina Gawkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×