Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 24805ARCHIWALNE z dnia 30.03.2018 r.

  • Oferty do
    12

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: ds. legislacji

w Wydziale Legislacji Departamentu Prawnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa

WARUNKI PRACY

Udział w konferencjach uzgodnieniowych, komisjach prawniczych dotyczących procedowanych projektów aktów normatywnych, również poza siedzibą urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Procedowanie projektów aktów normatywnych pozostających w zakresie właściwości Ministra SWiA przygotowywanych w Ministerstwie SWiA. Opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych pozostających w zakresie właściwości Ministra. Koordynacja uzgodnień takich projektów, w tym organizowanie międzyresortowych konferencji uzgodnieniowych i udział w posiedzeniach komisji prawniczych oraz w pracach parlamentarnych, a także opiniowanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych przygotowywanych przez komórki albo jednostki podległe bądź nadzorowane przez Ministra. Opracowywanie i współpraca w opracowywaniu oraz weryfikacja tekstów jednolitych aktów prawnych z zakresu właściwości Ministra.
  • Procedowanie projektów aktów normatywnych innych organów mających wpływ na zagadnienia pozostające w zakresie właściwości Ministra. Opracowywanie, na podstawie opinii właściwych komórek organizacyjnych oraz jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra oraz własnej analizy, stanowisk Ministra wobec przekazanych do konsultacji projektów aktów normatywnych oraz udział w konferencjach uzgodnieniowych i posiedzeniach komisji prawniczych oraz, na polecenie Kierownictwa resortu, w pracach parlamentarnych nad tymi projektami.
  • Prowadzenie procedury podpisywania aktów normatywnych przez Ministra: przedstawianie Ministrowi do podpisu projektów aktów wykonawczych do ustaw oraz przygotowywanie do ogłoszenia w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" aktów normatywnych Ministra, a także w Dzienniku Urzędowym Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Praktyczne stosowanie podstawowej wiedzy z zakresu prawa Unii Europejskiej, w szczególności znajomość podstawowych typów aktów normatywnych: traktatów, dyrektyw i rozporządzeń, a także podstawowe informacje dotyczące procedury implementacji dyrektyw. Umiejętność efektywnej współpracy z osobami odpowiedzialnymi w komórce organizacyjnej za kwestie związane z prawem Unii Europejskiej.
  • Pełnienie cyklicznego dyżuru koordynującego opracowanie notatek na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz w razie potrzeby Komitetu do Spraw Europejskich, Komitetu Rady Ministrów do Spraw Cyfryzacji i Komitetu Ekonomicznego Rady Ministrów oraz Kolegium do Spraw Służb Specjalnych.
  • Wykonywanie czynności techniczno-biurowych oraz archiwizacja.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji.
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Znajomość procesu legislacyjnego, w szczególności Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, Regulaminu pracy Rady Ministrów, Zasad Techniki Prawodawczej oraz innych aktów związanych z tym procesem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, rzetelność, umiejętność komunikacji, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Aplikacja legislacyjna lub legislacyjne studia podyplomowe.
  • Umiejętność obsługi pakietów programów biurowych, prawniczych i do zarządzania treścią w Internecie.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą nie niższą niż "poufne" oraz odpowiadającą jej klauzulą UE.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wyksztalcenia wyższego prawniczego.
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji oraz powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji legislacyjnej lub legislacyjnych studiów podyplomowych.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą nie niższą niż "poufne" oraz odpowiadającą jej klauzulą UE.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
    ul. S. Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DP/WL starszy specjalista
    Osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a
    w godz. 8.15-16.15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
   praca pisemna,
   rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem znajomości języka angielskiego.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60 – 154 – 78 lub (22) 60 – 146 – 69



Liczba odwiedzin: 3574

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Pakuła-Olejniczak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 30.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×