Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 24620ARCHIWALNE z dnia 27.03.2018 r.

  • Oferty do
    9

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: działalności organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

w Departamencie Turystyki



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca samodzielna, wykonywana na terenie Ministerstwa oraz poza Ministerstwem (np. wyjazdy służbowe). Realizacja obowiązków służbowych na stanowisku będzie wymagała systematycznej współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz kontaktów z klientami zewnętrznymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać okresowego przemieszczania się na terenie całego Ministerstwa i poza nim. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, spełniającym wymagania dla pomieszczeń stałej pracy. W zakresie obowiązków służbowych pracownika występuje obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i innych urządzeń biurowych – w pomieszczeniu macierzystym pracy. Praca na tym stanowisku w zdecydowanej części jest pracą przy monitorze z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych. Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków, w tym pomieszczeń pracy, pomieszczeń ogólnodostępnych i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych: jeden z dwóch budynków użytkowanych przez Ministerstwo posiada windę osobową do transportu pionowego, natomiast drugi – nie posiada. Oba budynki nie posiadają podjazdów dla osób niepełnosprawnych, a na wyposażeniu znajdują się dwa urządzenia umożliwiające transport wózków inwalidzkich po schodach. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Niektóre pomieszczenia pracy wyposażone są w instalację klimatyzacyjną. Pozostałe w wentylację grawitacyjną i naturalną.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw dot. organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, w tym wynikających z zadań ministra właściwego ds. turystyki określonych ustawą o usługach turystycznych, w celu zapewnienia jakości i dostępności usług turystycznych w zakresie m.in. ochrony konsumentów, rozpatrywania odwołań od decyzji marszałków, kontroli działalności przedsiębiorców;
  • Udział w pracach legislacyjnych dot. warunków działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług turystycznych oraz związanych z aktami prawnymi, stanowiącymi otoczenie prawne turystyki, w tym w tworzeniu prawa wspólnotowego mającego znaczenie dla turystyki, w celu podnoszenia jakości usług turystycznych w Polsce;
  • Dokonywanie oceny funkcjonowania sektora usług turystycznych w zakresie stanowiska pracy, a także inspirowanie i realizacja działań zmierzających do ułatwienia działalności przedsiębiorcom sektora turystycznego, a w szczególności organizatorom turystyki i pośrednikom turystycznych, w celu eliminowania zjawisk hamujących ich rozwój;
  • Uczestnictwo w realizacji programów rządowych dotyczących sektora turystyki w zakresie zgodnym ze stanowiskiem pracy, w celu realizacji zadań zapisanych w dokumentach rządowych;
  • Prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem zadań w zakresie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami w celu realizacji zadań zlecanych przez departament, w tym m.in. negocjowanie i przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją, uczestniczenie w pracach komisji oceniającej oferty o dofinansowanie zadań;
  • Udział w procesie tworzenia i wdrażania prawa wspólnotowego mającego znaczenie dla turystyki, w tym w posiedzeniach odpowiednich grup roboczych Rady Unii Europejskiej w celu zapewnienia właściwej realizacji zobowiązań wynikających z członkostwa w Unii Europejskiej;
  • Opiniowanie aktów normatywnych i projektów dokumentów problemowo związanych z zakresem stanowiska pracy, w celu zachowania spójności dokumentów z realizowanymi zadaniami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z obszaru turystyki lub prawa
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie usług turystycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • Znajomość ustawy o usługach turystycznych
  • Znajomość specyfiki rynku turystycznego
  • Znajomość Kpa
  • Znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Umiejętność formułowania syntetycznych opinii i informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • Kursy lub szkolenia z zakresu znajomości Kpa
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Kreatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu znajomości Kpa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa

    Na kopercie i na początku listu motywacyjnego proszę dodać wyraźny dopisek: DT-1/18

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularz oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 24 47 326



Liczba odwiedzin: 3704

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Udostępnił: Emilia Gąsior

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 27.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×