Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21110ARCHIWALNE z dnia 23.01.2018 r.
-
Oferty do
2
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: ds. badań i ewaluacji działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich
w Zespole ds. Badań i Ewaluacji w Departamencie Promocji Funduszy Europejskich
Warszawa
Wspólna 2/4
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie i przygotowywanie badania społecznego i ewaluacyjnego opracowywanie koncepcji badania – przeprowadzanie konsultacji (wewnętrznych i zewnętrznych) – przygotowywanie Szczegółowego Opisu Zadania
- Realizowanie badania (realizowanego wewnętrznie lub zewnętrznie) – analizowanie zgromadzonych danych – bieżąca współpraca z wykonawcą badania – formułowanie wniosków i rekomendacji – przeprowadzanie konsultacji raportu końcowego (wewnętrznych i zewnętrznych) – przygotowywanie metodologii badania – sporządzanie i weryfikowanie raportu końcowego z badania
- Wykorzystywanie wyników badania społecznego lub ewaluacyjnego – konsultowanie ze stronami zainteresowanymi wniosków i rekomendacji z badania – przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych na temat wyników badania – przygotowywanie tabeli wdrażania rekomendacji z badania
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej – nadzorowanie wykonania umowy – opiniowanie dokumentacji, opracowywanie projektu umowy – przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy – przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia – sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia – uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych
- Budowanie strategii działań informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych – konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji (Strategii komunikacji horyzontalnej i programów) – analizowanie, weryfikowanie i akceptowanie dokumentów strategicznych i operacyjnych w zakresie informacji i promocji oraz sprawozdań z ich realizacji (Strategii komunikacji, rocznych planów działań, sprawozdań i informacji kwartalnych)
- Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych, edukacyjnych – analizowanie efektywności kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze związanym z prowadzeniem badań społecznych
- – znajomość problematyki badań społecznych i ewaluacyjnych
- – znajomość zagadnień dotyczących Funduszy Europejskich
- – znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- – wiedza z dziedziny komunikacji społecznej
- – znajomość języka angielskiego poziom B1
- – umiejętność obsługi SPSS
- – umiejętność obsługi programów pakietu MS Office - Word, Power Point, Excel
- – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- – współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- – znajomość problematyki badań prowadzonych z wykorzystaniem metody mystery shopping
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- – CV lub życiorys
- – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Rozwoju
BZL
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DIP_10_Z
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-80-07.