Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2100ARCHIWALNE z dnia 01.08.2016 r.

  • Oferty do
    16

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: - administrator baz danych

w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań − Praca biurowa z wykorzystaniem komputera. − Praca w warunkach narażenia na stres. − Wyjazdy służbowe. − Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na antresoli budynku. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Konfiguracja, optymalizacja silnika bazy danych w zakresie zapewnienia wydajności i dostępności środowiska.
  • Zarządzanie silnikiem bazy danych, aktualizacja oprogramowania typu firmware oraz monitoring parametrów działania bazy danych z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
  • Monitoring serwera bazy danych, urządzeń oraz środowisk w zakresie wydajności, pojemności instancji baz danych.
  • Bieżąca aktualizacja i instalacja oprogramowania systemowego oraz monitoring w zakresie incydentów bezpieczeństwa, pojemności i wydajności środowiska bazodanowego.
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz utrzymaniowej środowiska bazodanowego.
  • Współpraca z dostawcami infrastruktury sprzętowo-programowej dla środowiska bazodanowego.
  • Udział w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.
  • Współpracuje w utrzymaniu i eksploatacji infrastruktury SIG poprzez współpracę i rozliczenie CODGiK w zakresie: zarządzania zmianami i wdrożeniami zgodnie z modelem utrzymania SIG; integracji SIG z systemami zewnętrznymi; rozwoju infrastruktury SIG; realizacji umów z Wykonawcami usług Utrzymania, zawartych dla systemów SIG.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji i zarządzaniu bazą danych i/lub doświadczenie w utrzymaniu i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania bazy danych oraz infrastruktury IT
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • bardzo dobra znajomość administrowania bazami danych Oracle, w tym technologii klastrowych Oracle Real Application Cluster, w wersji 11g i nowszych;
  • umiejętność administrowania środowiskiem Oracle Exadata;
  • administrowanie bazami danych: MS SQL, MySQL, Postgress;
  • dobra znajomość administrowania systemem operacyjnym Oracle Linux;
  • znajomość metodyki ITIL;
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem infrastruktury IT;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2100 – starszy specjalista IZ/USIG/3”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Liczba odwiedzin: 2591

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 01.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×