Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19414ARCHIWALNE z dnia 14.12.2017 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: planowania i sprawozdawczości instytucji kultury
w Wydziale ds. Finansowych, Departament Dziedzictwa Kulturowego
Warszawa
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowuje wkład do zbiorczego plan budżetu cz.24 w zakresie proponowanych kwot dotacji oraz opracowania wykazu rekomendowanych przedsięwzięć bieżących i inwestycyjnych instytucji kultury pozostających we właściwości Departamentu w celu przygotowania uzasadnienia do ustawy budżetowej na kolejny rok budżetowy;
- Analizuje wnioski dotyczące dokonywania bieżących zmian w planach finansowych nadzorowanych jednostek w celu określenia zmieniających się potrzeb finansowych instytucji kultury oraz sporządzenia opinii dla kierownictwa resortu;
- Dokonuje analizy rzeczowo – finansowej dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych jednostek w celu dokonania okresowej kontroli wydatkowania środków budżetowych oraz oceny efektów rzeczowych realizowanych zadań;
- Opracowuje informacje, zestawienia i wykresy na potrzeby wewnętrzne oraz na potrzeby Biura Audytu i Kontroli, Najwyższej Izby Kontroli i innych podmiotów zewnętrznych oraz przygotowuje odpowiedzi na zapytania i interpelacje, w celu udzielenia terminowych i wyczerpujących odpowiedzi;
- Bierze udział w przygotowaniu sprawozdania łącznego ze stanu realizacji mierników przez jednostki podległe i nadzorowane przez Departament wraz z oceną efektów rzeczowych i oceną stopnia realizacji zadań wynikających z prowadzonej przez te jednostki działalności;
- Udziela pomocy i porad instytucjom w zakresie unormowań prawnych obowiązujących jednostki sektora finansów publicznych w celu zapewnienia sprawnej i zgodnej z przepisami realizacji wydatków ze środków budżetu państwa w cz. 24;
- Udziela pomocy i porad instytucjom w zakresie unormowań prawnych obowiązujących jednostki sektora finansów publicznych w celu zapewnienia sprawnej i zgodnej z przepisami realizacji wydatków ze środków budżetu państwa w cz. 24;
- Bierze udział w przygotowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Dyrektora Departamentu Dziedzictwa Kulturowego w celu przygotowania wkładu Departamentu na potrzeby kierownictwa resortu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustaw: - o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, - o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej - o muzeach; - o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; - o służbie cywilnej.
- Kompetencje: rzetelność i terminowość, organizacja pracy i osiąganie rezultatów, skuteczna komunikacja (pisemna i werbalna), zorientowanie na klienta , myślenie analityczne, kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku: finanse lub ekonomia lub zarządzanie lub rachunkowość lub prawo
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze obsługi dofinansowań udzielanych ze środków budżetu państwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 42-10-284 rekrutacja@mkidn.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska. Dokumenty złożone w ramach naboru nie będą zwracane.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.